• Anonym (Zzzexig)

Sexigt nattlinne

Såå... Sitter och kollar nätreorna och fick för mig att jag ville beställa ett sexigt litet nattlinne också. Inte så mycket för min mans skull som för att jag själv vill känna mig lite sassy nån gång ibland. Men när/hur tar man på sig det? En vanlig tisdag efter tandborstningen? Eller ska jag gå och byta om i slutet av en dejtnight? Båda grejerna känns ju superkrystat... Tänk om jag svidar om och så är mannen inte alls på humör? (Ja, sånt händer normala människor). Andra tips på hur en trött småbarnsmor kan känna sig sexig och piffig,utan att det blir krystat och kravfyllt? (Min man tycker ju att jag är sexig i en potatissäck, så fråga honom går ju inte).

• Svar på tråden Sexigt nattlinne
  • Anonym (Sassy)

Jag brukar satsa på en vanlig tisdag, är min kille inte sugen så känner jag mig fortfarande fabolous???????? och oftast blir han sugen oavsett trötthet????

• Anonym (Sassy)

Alla frågetecken var smileys :)

• Anonym (Zzzexig)

Hahaha! Härligt att känna sig fab ändå! Inte säker att det skulle funka för mig dock.

• Anonym (m)

jag gör det lite nu och då. Lite som inspirationen dyker upp. Han blir så glad vare sig jag är naken eller påklädd men jag själv tycker det känns lite extra om jag tar på mig nåt snyggt 
    Det här köpte jag nyligen, succé! :) 

www.korsetten.se/svart-nattlinne-med-fina-detaljer-bride 

och nej jag är inte sådär sexig som tjejen på bilden men det funkade ändå, haha

• Anonym (m)

för nån vecka sen tog jag på mig ett annat nattlinne och gick in i duschen med det på innan läggdags. Jag stänger alltid badrumsdörren när jag ska duscha men inte denna gång, tände några ljus också så han fattade att han skulle komma in. Så såg han mig i duschen med svart linne på. jag frågade om han ville duscha med mig, vilket gjorde att han kom ur kläderna på tre sekunder, haha. 

• Annaspilar

Jag gjorde så på julafton. Han var på toa och gjorde kvällsbestyren och jag klädde mig sexigt i sovrummet. :) Så fick han en överraskning när han kom ut sen. Gör bara sakerna och tänk inte så mycket. :)

• ljpgo

Överraska varandra kan man försöka göra oavsett veckodag. Glad Jag gillar när det inte blir för "regisserat" så att säga - alltså tisdagsvarianten Flört

• Anonym (Zzzexig)

Ni har rätt! Ska jobba på att inte tänka så mycket utan vara va fab ;)

• Anonym (man82)

Ta på den när du är ensam. Ta ett kort på dig och skicka till mannen när han är på jobbet, så vet han vad som väntas till kvällen. Gör garanterat succe'.

Svar på tråden Sexigt nattlinne