skäms efter toksex före jul
Hej. Varav mitt nickname är jag dryga 40 och kvinna och vill ej ens skriva mitt smeknamn. Det är så här att det vore bra att kanske se om sympati och nån förståelse finns för det här. Jag har 2 barn 16 och 18 år men skild och bott utan man och pojkvänner helt i över 8 år.Sedan jag skilde mig för 11 år sen hade jag sen hade jag nån enstaka flört dom första åren men som sagt ingen karl på 8 år. Har alltid gillat äldre killar typ 5-10 år äldre än mig och även samtycke om det med mina tjejkompisar sen många år bakåt.Åren mellan jag var 35 och 40 ville jag vara själv nästan noll i sexlust och kanske onanerade 2 gånger per månad som enda sexaktivitet. .men den senaste tiden har det vänt runt i mitt huvud och jag blivit sugen på yngre killar i 30-35 års åldern. Gick med på en dejtingsida och träffade på en seriös och bra kille som var 31år. Han bor 5 mil från mig har eget företag med lastbilar och maskiner och bra ekonomi och allt. Vi bestämde dejt och träffades dagen före julafton hos mig. Under hela tiden jag dejtat har jag tänkt vad fasen håller jag på med är jag galen men ändå har jag gasat på. Och dagen vi träffades gick väl mer än bra kanske man ska säga. Efter vi fikat hade vi sex och efter det mer sex och sen mer. Totalt 8 gånger hade vi sex och jag hade ju ej legat med nån på åratal och nu var jag rent ut sagt kåtare än jag trodde jag kunde bli. Den här killen var så uthållig och hård och allt bara stämde. Men sen på julafton kom ångesten. Vad har jag gjort. Jag hade middag och julklappar med barnen och försökte spela normal men åt knappt och tro mig äldsta dottern såg ju att ja ej va som vanligt men lugna sig när jag sa att jag är nog på väg att bli magsjuk.. sen har ångesten fortsatt. Jag skäms att ja ej borde ha eller vill ha nån kille. Varför ? Är det nån som kan förstå dessa skuldkänslor ? Jag ha nog vart singel för länge kanske men ja har svårt att acceptera min ändring att jag börjat tända på lite yngre killar.vi smsar nu dagligen och han vill träffa mig mer och ja känner jag vill ha mer av den här killen ja med . Men ska ångesten och skammen stoppa mig eller ska jag bara köra på?. Snälla kom med lite råd och tips hur ni skulle gjort eller om ni vart i liknande sits. Ha det så finfint så länge. Hälsn. Tjej40+