• Anonym (40+Tjej)

skäms efter toksex före jul

Hej. Varav mitt nickname är jag dryga 40 och kvinna och vill ej ens skriva mitt smeknamn. Det är så här att det vore bra att kanske se om sympati och nån förståelse finns för det här. Jag har 2 barn 16 och 18 år men skild och bott utan man och pojkvänner helt i över 8 år.Sedan jag skilde mig för 11 år sen hade jag sen hade jag nån enstaka flört dom första åren men som sagt ingen karl på 8 år. Har alltid gillat äldre killar typ 5-10 år äldre än mig och även samtycke om det med mina tjejkompisar sen många år bakåt.Åren mellan jag var 35 och 40 ville jag vara själv nästan noll i sexlust och kanske onanerade 2 gånger per månad som enda sexaktivitet. .men den senaste tiden har det vänt runt i mitt huvud och jag blivit sugen på yngre killar i 30-35 års åldern. Gick med på en dejtingsida och träffade på en seriös och bra kille som var 31år. Han bor 5 mil från mig har eget företag med lastbilar och maskiner och bra ekonomi och allt. Vi bestämde dejt och träffades dagen före julafton hos mig. Under hela tiden jag dejtat har jag tänkt vad fasen håller jag på med är jag galen men ändå har jag gasat på. Och dagen vi träffades gick väl mer än bra kanske man ska säga. Efter vi fikat hade vi sex och efter det mer sex och sen mer. Totalt 8 gånger hade vi sex och jag hade ju ej legat med nån på åratal och nu var jag rent ut sagt kåtare än jag trodde jag kunde bli. Den här killen var så uthållig och hård och allt bara stämde. Men sen på julafton kom ångesten. Vad har jag gjort. Jag hade middag och julklappar med barnen och försökte spela normal men åt knappt och tro mig äldsta dottern såg ju att ja ej va som vanligt men lugna sig när jag sa att jag är nog på väg att bli magsjuk.. sen har ångesten fortsatt. Jag skäms att ja ej borde ha eller vill ha nån kille. Varför ? Är det nån som kan förstå dessa skuldkänslor ? Jag ha nog vart singel för länge kanske men ja har svårt att acceptera min ändring att jag börjat tända på lite yngre killar.vi smsar nu dagligen och han vill träffa mig mer och ja känner jag vill ha mer av den här killen ja med . Men ska ångesten och skammen stoppa mig eller ska jag bara köra på?. Snälla kom med lite råd och tips hur ni skulle gjort eller om ni vart i liknande sits. Ha det så finfint så länge. Hälsn. Tjej40+

• Svar på tråden skäms efter toksex före jul
  • Anonym (Förstår inte)

Jag förstår faktiskt inte vad problemet är? Varför får du ångest?

Det är väl skitkul att du har haft en massa bra sex? Som du också vill ha mer av? Det är väl absolut inget fel med det? Tvärtom? Det är väl bara härligt? Jag förstår faktiskt inte vad i det hela som skulle ge dig ångest?

Det är klart du ska köra på! Han vill ha dig, du vill ha honom. Att ni inte kan låta bli att höra av varandra är ett bra tecken. Kör på. för fan...

• driver28

Du har levt för dina barn när de som bäst behövt sin mamma. Nu är det din tur att leva och ingen kommer att döma dig för det, allra minst dina barn. Ser ingen anledning till att du ska ha några som helst samvetskval vare sig över att ha träffat någon, hans ålder eller över allt underbart sex.

• Anonym (Emma)

Känns som att det hade kunnat vara jag som skrev det där, förutom att jag inte har haft sex med "min"....än... Precis som ovan skrev, du har levt för dina barn och nu måste du tillåta dig att leva utanför mammarollen också! Det finns verkligen ingen anledning till att ha dåligt samvete, du är människa också,inte bara mamma!

• Farfallos

Satan vad härligt du snackar! Efter så många år är du verkligen värd lite hämningslöst sex nu, och ingen normalt funtad människa skuldbelägger dig för det! Njut och var glad bara! Känn ingen skuld och skam, utan se till att få lite mer tid med denna hingst. Grattis!

• Anonym (Anna B)

Gasa på bara.
    Livet är kort och levs bara en gång!!!

• Tokbus

Skäms inte du har inget att skämmas för . Lycka till och försätt ha sex som du gillar och mår bra av .

• Anonym (Filippa)

Bort med all skuld och skam, den är inte bra för någon.

Du tycks ha fastnat i någon slags Madonna-horakomplex inför din egen sexualitet? Försök släppa taget...du är inte bara mamma utan en kvinna med lust och kåthet. Det är ok. Du kan vara det och fortsätta vara en fantastisk mamma till dina barn också.

Var tacksam över att killen du träffat verkar vara så bra i sängen! Långt ifrån alla kan köra på så där flera gånger samma dag ;). Håll i honom!

• Anders 386

Nej, jag kan faktiskt inte förstå dina skuldkänslor.

Jag ser inte något i det du gjort som borde skapa ångest. Skulle tro att många tvärtom är avundsjuka på dina äventyr.

• eber4

Stort grattis till en lyckad dejt! Du har intention att skämmas för och behöver absolut inte ha ångest. Du är en starkt singelkvinna som har sexuella behov precis som alla andra. Var istället glad att du hittat en form som passar för dig för att få utlopp för det.

Njut av livet och all den kärlek och njutning det ger dig. Var tacksam för varje orgasm. Grattis igen!

Svar på tråden skäms efter toksex före jul