• Anonym (vask)

Vill inte tjata om att ses.

Hej!

Ponera att ni dejtat någon och du känner att du vill börja ses oftare, du vill dock inte tjata om att ses då hen antagligen har ett liv utöver ditt.

Hur gör ni då?

Träffade en tjej för 1 år sedan och vi ska nu börja ses igen, frågar jag dock henne om hon vill ses en viss dag och hon inte kan så säger ju hon såklart det, dock så säger hon ingen annan dag som förslag vilket jag anser vore lämpligt om hon gjorde då jag hatar att tjata på folk. Hur gör ni när ni vill träffas? Jag borde ju ta upp det här med henne såklart men hur bör jag säger till henne i så fall?

• Svar på tråden Vill inte tjata om att ses.
  • Anonym (m)

antingen är hon en person som har svårt planera eller så prioriterar hon det inte lika mycket som du vill göra, för jag håller med, det naturliga hade varit att hon då kontrade med ett nytt förslag. 

• Anonym (m)

nästa gång det blir så, ger du inte upp utan säger "så, när kan du då?" och hon inte kan svara på det så fråga "men tycker du inte vi ska bestämma ett nytt datum?

Svarar hon då "ja, oj, så klart vi ska" eller nåt, då vill hon ju. Men svarar hon tex "mm, måste kolla lite först bara" och sen går det typ 2 dygn utan svar, då är hon inte så intresserad

• Anonym (vask)

Men på vilket sätt borde man ta upp det här med henne? vad bör man säga

• Anonym (Kalle)
    Anonym (vask) skrev 2015-12-28 17:49:48 följande:

Men på vilket sätt borde man ta upp det här med henne? vad bör man säga

Står ju några förslag i inlägg 2.

Sedan är man inte tjatig om man frågar efter  ett annat datum/dag.
  • Anonym (Anohym)

Men hur ofta ses ni nu då och hur långt i dejtandet har ni kommit?

Det är inte så att du träffat på en uppmärksamhetsugande tjej?

En som aldrig kan när man frågar, kan ställa in i sista sekunden med någon lam ursäkt eller ingen alls men att DE gärna vill ses. Jo tjena!

Sådana tjejer har man träffat massa av. De vill bara ses så sällan det går men tillräckligt för att du sja fortsätta jaga de in i absurdum.

Har åkt på många sådana minor och önskar i efterhand att mina kulor varit större i de sammanhangen. Men är man intresserad av en tjej så krymper de.

Fråga om träff högst 2 gånger! Får du inte till någon träff eller att hon ställer in. Svara inte på det messet och hör inte av dig igen. Hon kommer börja undra och sakna uppmärksamheten du gett henne. När hon hör av sig och frågar vart du har tagit vägen/att det var längesedan/att hon saknar dig osv. Så säger du att bara Hej det är bra, själv då? Detsamma bollen ligger hos dig. Kram ( ingen glad gubbe) Om hon då föreslår en träff. Träffa henne. Skicka ett sms att det var trevligt efteråt och hör inte av dig igen fören hon gör det. Detta är enda chansen.

För just nu låter det som du är en reserv som hon har runt fingret. Där vill du inte vara.

Svar på tråden Vill inte tjata om att ses.