• Anonym (Förstörd)

Min sambo har sex med en 18-åring

Jag vet inte hur jag ska formulera detta. 

Jag har fått reda på att min sambo har haft en relation med en flicka som nu är 18 år. De har haft relationen i två år. Flickan har mejlat mig på min facebook och berättat om det efter att ha fått reda på att han har barn i hennes ålder. Han har tydligen velat att hon ska kalla honom för "daddy" och hon tyckte det var äckligt när han är pappa på riktigt. 

Hur fan gör man nu? Jag vill inte stanna med honom men vad säger jag till våra barn när de undrar varför jag vill separera? "Ja er pappa har velat knulla en flicka och låtsas att hon är hans dotter"

• Svar på tråden Min sambo har sex med en 18-åring
  • Anonym (Men....)

Men hur vet du att det är sant?

• Anonym (H)

Men herregud! Om nu detta är sant, så behöver du väl inte säga så. Han kan för det första berätta själv, och då är väl lämpligt att säga att han inte älskar dig längre eller att han varit otrogen. Man behöver inte gå in på detaljer.

• Anonym (Madde)
    Fy vad jävligt. :( Du måste vara ledsen eller kanske bara arg? Eller både och? Klart du ska slänga ut honom! Men försök att inte tänk på det här med "daddy". Det är bara ett oerhört vanligt men obetydligt "tema" när det är den åldersskillnaden. Jag skulle väl också kunna kalla någon för "daddy" om han ville det men det betyder inte att jag fantiserar om min egen far! Och det betyder inte att han fantiserar om era döttrar!

Så berätta vad han har gjort, han har varit otrogen! Försök inte tänk på hennes ålder, eller vad de sagt till varann, det är mindre relevant.
  • Anonym (Fy fan!!)

Fy fan vilket äckel han är. Förstår att du vill lämna. Dels för att han är otrogen och för att det är med ett barn i stort sett.

• taquine

Det är väl att flytta omedelbums,(till släkt eller vänner så länge?) behöver inte säga något till dina ungar  om orsaken nu.Tids nog kan du kanske berätta vilket ärkeäckel deras sk pappa är.Beror ju på åldern också på dem.

Fy fan så vidrigt, hade inte kunnat vara under samma tak som en sådan sjuk jävel 

Goodness me
  • Pentra
    Radgivaren skrev 2015-12-29 10:46:18 följande:
    Pedofil.

Kanske snarare hebefil... (Tjejer i 16-18-årsåldern har i de allra flesta fall kvinnligare former.)
  • Anonym (m)

det är hans ansvar att säga till era barn vad som är orsaken.  Frågar de dig säg bara "ni får fråga pappa". Är era barn så pass gamla kan de nog mer eller mindre räkna ut att pappan har gjort något som man inte borde. Sen behöver varken du eller han säga exakt vad som skett. Detaljer kan man faktiskt bespara sina barn

• Anonym (Omoget)

Och det är därför man aldrig ska ha sex med folk under arton. För att dom är så förbannat omogna och inte kan hantera det...

• Anonym (amerikanskskönhet)

Jag hade chansen med en 18-åring, men det blev som i American Beauty. Jag kunde inte.
    Hon var så söt, och kändes för ung.
    Först blev hon upprörd, sa att ingen vill ha henne. Varför träffade jag henne ens om jag inte ville?
    Jag sa att jag tycker hon ska träffa en kille som hon verkligen tycker om, så att det blir fint för henne. Och att jag trodde att jag ville, men ändrade mig.
    Det slutade med att vi spelade tv-spel istället, Heavy Rain Glad
    Vi pratar fortfarande, men jag håller det på kompisnivå. Hon har pratat om sin kropp, sex, och velat skicka bilder, men jag säger samma igen. Spara det till rätt kille.

• Sandrasöt88
    Anonym (amerikanskskönhet) skrev 2020-04-20 10:39:04 följande:

Jag hade chansen med en 18-åring, men det blev som i American Beauty. Jag kunde inte.

Hon var så söt, och kändes för ung.

Först blev hon upprörd, sa att ingen vill ha henne. Varför träffade jag henne ens om jag inte ville?

Jag sa att jag tycker hon ska träffa en kille som hon verkligen tycker om, så att det blir fint för henne. Och att jag trodde att jag ville, men ändrade mig.

Det slutade med att vi spelade tv-spel istället, Heavy Rain 

Vi pratar fortfarande, men jag håller det på kompisnivå. Hon har pratat om sin kropp, sex, och velat skicka bilder, men jag säger samma igen. Spara det till rätt kille.

... och sen vakna du ur din dröm.
  • smulpaj01
    Sandrasöt88 skrev 2020-04-20 10:43:30 följande:

... och sen vakna du ur din dröm.

Ja tills han somnar nästa natt och drömmen återkommer.... Jösses
  • Anonym (F)

Om det nu är sant; du framför det självklart snyggt till barnen. De behöver inte ha alla detaljer, tro mig. Det räcker med att ni båda förklarar att ni bestämt er för att separera, om det nu blir så. Vill de ha anledningen, att deras pappa haft en affär med en annan, så fine. Men inga detaljer. Vill de veta med vem och såvidare får de fråga ut sin far, då är det hans ansvar att reda ut det.

Beklagar verkligen, måste kännas fruktansvärt.

• Anonym (Em)
    smulpaj01 skrev 2020-04-20 10:52:12 följande:

Tråden är gammal men jag hoppas mannen blev åtalad och dömd

För vilket brott då menar du? Det är ju i de flesta fall lagligt att ha sex med en person som fyllt 15 år.
Svar på tråden Min sambo har sex med en 18-åring