• Snygg kotlett

    Jag är snygg

    Det bösta med mig är att jag är väldigt snygg och att många kvinnor attraheras av mig. Många kvinnor på FL är även attraherade av mig. De erkänner kanske inte det öppet, men många antyder på det och skriver även privata meddelande till mig där de visar sin nyfikenhet.

    Många mammor och gifta kvinnor faktiskt som hör av sig till mig. Många mammor till och med som säger "jag har en dotter som du borde träffa". Men jag säger alltid nej. Jag är nämligen kräsen. Jag vet ju vad jag vill ha.


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Svar på tråden Jag är snygg
  • Anonym (Empress)

    whf!? Hahaha  Jag är också kräsen, och det är svårt att hitta en snygg kille med intelligens och integritet. Du platsar inte.

  • Anonym (Tone)

    Om det är din bästa merit tycker jag lite synd om dej

  • sextiotalist

    Det gör inget om du är snygg, så länge du har en bra och trevlig personlighet.

  • Tuss 1

    Förstår inte riktigt vad du vill få ut av ditt inlägg. Förrutom att du är snygg? Vad ska man svara på det?

  • Anonym (Grattis)

    Det är lika jobbigt att vara ful som snygg med tanke på att man passar olika ihop med människor. Att ha beundrare efter sig som man måste dissa är inte kul och att aldrig får respons för det man vill ha, är också jobbigt. Slutsats: det är inte lätt att vara människa oavsett hur man ser ut!

Svar på tråden Jag är snygg