• Anonym (KUK)

Jag har en 14 cm kuk vid stånd, räcker det?

Jag har en 14 cm kuk vid stånd, räcker det eller vill ni ha helst en 17-18 cm kuk? Men ni säger ändå att 14 cm kuk fungerar bra det också? Är det lika skönt att få en 14 cm kuk i sig som en 17-18 cm kuk?

Var inte heller så PK när ni svarar eller röstar, säg ärligt vad ni tycker kvinna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag har en 14 cm kuk vid stånd, räcker det?
  • Anonym (Bra)

För lång kuk är inte skönt vid ägglossning då livmodern är om...

• Anonym (KUK)
    Anonym (Bra) skrev 2015-12-30 07:08:39 följande:

För lång kuk är inte skönt vid ägglossning då livmodern är om...

ajaj
  • Aylae

Nej är svaret på frågan! NEJ det räcker inte med en så fjuttig liten sak.

• Anonym (mogen kvinna)
    Aylae skrev 2015-12-30 08:55:31 följande:

Nej är svaret på frågan! NEJ det räcker inte med en så fjuttig liten sak.

man behöver inte vara oförskämd bara för att man sitter på nätet i skydd bakom sin dator
  • Anonym (mogen kvinna)

mitt svar är JA; det räcker. För mig handlar det inte om längden. För lång gör att jag får ont "längst in" för då stöter den i något därinne, vilket inte är speciellt skönt. Tex om man blir tagen bakifrån och kuken är längre än vad jag själv är inuti, gör det ju bara ont. 

• Aylae
    Anonym (mogen kvinna) skrev 2015-12-30 09:03:17 följande:

man behöver inte vara oförskämd bara för att man sitter på nätet i skydd bakom sin dator

Sorry, är bara så trött på denna typ av tråd. Är säker på att det är samma person som skriver varje gång. Och personen i fråga får samma svar i varje tråd. Han söker enbart bekräftelse. Tröttsamt!
  • Anonym (KUK)
    Aylae skrev 2015-12-30 09:34:12 följande:
    Sorry, är bara så trött på denna typ av tråd. Är säker på att det är samma person som skriver varje gång. Och personen i fråga får samma svar i varje tråd. Han söker enbart bekräftelse. Tröttsamt!
    Nej, det är fler än jag som undrar om kuken på samma sätt som ni bryr er om era bröst.
  • Anders 386
    Aylae skrev 2015-12-30 09:34:12 följande:
    Tyvärr är det nog så illa att det inte är samma person - ibland får man skämmas för manssläktet.

Dom borde kanske fråga sig om intelligensen räcker istället  - det är kanske där bristerna finns snarare än kukstorleken? Glad
  • Cornellia
    Anonym (KUK) skrev 2015-12-30 09:35:38 följande:
    Nej, det är fler än jag som undrar om kuken på samma sätt som ni bryr er om era bröst.
    Ni? 
    Ser du verkligen flera frågor om dagen huruvida brösten duger? 

För att svara på frågan.
    Längden är ganska ointressant, tekniken är viktigare. Men en större apparat krävs en viss teknik, med en mindre en annan, och det är hur väl du klarar av att använda dina tillgångar som spelar någon roll. 
  • Aylae
    Anders 386 skrev 2015-12-30 10:19:05 följande:

Tyvärr är det nog så illa att det inte är samma person - ibland får man skämmas för manssläktet.

Dom borde kanske fråga sig om intelligensen räcker istället  - det är kanske där bristerna finns snarare än kukstorleken?

Jo den frågan känns mer relevant! :)
    Cornellia skrev 2015-12-30 10:31:40 följande:

Ni? 

Ser du verkligen flera frågor om dagen huruvida brösten duger? 

För att svara på frågan.

Längden är ganska ointressant, tekniken är viktigare. Men en större apparat krävs en viss teknik, med en mindre en annan, och det är hur väl du klarar av att använda dina tillgångar som spelar någon roll. 

Precis, massor av penistrådar. Ser sällan brösttrådar. Tror att det iskall är yngre tjejer som funderar på storleken på brösten. När man växt upp så inser man att alla är olika och att man är ok som man är!
Svar på tråden Jag har en 14 cm kuk vid stånd, räcker det?