• Anonym (Fy)

    Elak man tafsade på mig på systembolaget

    Seriöst! VAD är det för fel på vissa människor. Och VARFÖR finns det inte tillräckligt mycket cilivkurrage.

    Jag blir öppet taffsad på systembolaget idag när jag köpte vin. Det var en man som smekte min rumpa TRE gånger vid olika tillfällen under besöket där. Till slut sade jag ifrån. Folk såg detta, men inte fick jag någon back-up där nägon kunde hjälpa till och säga ifrån. Det var till och med en person som skrattade!?!?

    Nu vet jag att det finns nackdelar med civilkurage. Bland annat kan man själv råka illa ut. Samtidigt tror jag ändå att vi skulle få ett mer samarbetsvänligt och bättre samhälle om folk backade upp varandra mot elaka människor. Eller jag vet inte...jag är bara arg just nu över den där idioten som tafsade på mig. Så jag vet inte riktigt jag säger just nu.

    Usch och fy för sådana män som inte skäms för att taffsa sådär!

  • Svar på tråden Elak man tafsade på mig på systembolaget
  • Scoops

    TRE GÅNGER!? Hur i hela...
    Förlåt, jag förstår att det är svårt att reagera ibland när det händer. 

    Jag har en försvarssprey i handväskan, den hade åkt fram andra gången. Jävligt tråkigt och synd att du inte fick backup av någon därinne Skrikandes människan som skrattade förtjänar en rak höger.

  • Frontline

    Mmmm lika trovärdigt som att första katten i rymden var från Jönköping...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • HejPippi

    Jag tycker det är konstigt att tråden blev flyttad till sandlådan då detta händer relativt ofta?

  • Pippiis

    Tyvärr vanligt :( tunnelbanan i rusningstiden är ofta så.. Usch vad ledsen man blir när killar tar sig friheten att ta på en annans kropp utan tillåtelse. Hur kan man få för sig att detta skulle vara ok??

Svar på tråden Elak man tafsade på mig på systembolaget