tjock tv vs platt tv
Det känns som jag är den enda i hela Sverige som fortfarande har en tjock tv som väger 80 kg.
Men det är såhär, jag har försörjningsstöd och inte den bästa ekonomin. Dock klarar jag varje månad att spara undan en slant så jag är ALDRIG helt utan pengar. Men jag vill ändå inte köpa en platt tv.
Anledningen: min tjock tv funkar alldeles utmärkt och jag kommer ha den kvar så länge som den funkar. Jag vill inte slänga bort nåt som funkar alldeles utmärkt. Känner inget behov av att byta ut den. Dock tänker jag på mina barn, om dom skäms över att ha en tjock tv istället för platt tv. Dom flesta av deras kompisar har platt tv och riktigt stora åbäken. Barnen har aldrig nämnt nånting om att dom skäms. Jag skäms inte heller tror jag.
Våran tjock tv är väl typ 32 tum. Ganska liten alltså men funkar kanon så jag är glad :)
Nu till min fråga: Har ni platt eller tjock tv och vilken storlek har ni på den?
Borde jag skämmas över att vara den enda i hela Sverige som inte äger platt tv trots en väl fungerande tjock tv?
Tack på förhand :)