• Anonym (Ah)

Överraska dejten med stay ups?

Träffats två gånger. Haft sex båda. Men med ett dagslångt förspel. Så mysigt. Jag har aldrig varit mycket för sexiga underkläder, jag matchar inte ens. Funderar på om det är dags? Men samtidigt känner jag mig löjlig, liksom hey ho här kommer jag o försöker se sexig ut! Det kanske blir fiasko. Tänk om han tycker att det är helt B? Finns det män som tycker att det är osexigt? Kommer ju skämmas ihjäl isåfall.

• Svar på tråden Överraska dejten med stay ups?
  • Anonym (hm..)

Använder folk sånt idag? Köp snygga underkläder istället?

• Anonym (Ah)
    Anonym (hm..) skrev 2016-01-02 14:53:54 följande:

Använder folk sånt idag? Köp snygga underkläder istället?

Tips?
  • Anonym (Jo)

Köp svarta stayups med spetskant. Och ett fint glansigt spetslinne med matchande trosor. Gärna svart. Finns fina på Lindex o Kappahl. Behöver inte vara märkvärdigt eller dyrt. Bara fint. Det gillar min gubbe i alla fall.

• mammaåten

Eller svarta stayups med spetskant, matchande trosor och bh.

Jag gillar inte vanliga bomull speciellt mycket, men ta nägot som du ändå kan trivas i. Det blir bara pinsamt om du är generad för vad Du har på dig. Annars kommer han inte säga något :)

• Anonym (Lite tidigt?)

Bara jag som tycker att det är lite tidigt med att gå all in med stay ups efter två dejter? Det vågade jag mig på efter ett halvår... Köp nåt matchande set med bh+trosor, hade jag gjort :)

• mammaåten
    Anonym (Lite tidigt?) skrev 2016-01-02 15:38:18 följande:

Bara jag som tycker att det är lite tidigt med att gå all in med stay ups efter två dejter? Det vågade jag mig på efter ett halvår... Köp nåt matchande set med bh+trosor, hade jag gjort :)

jag skulle definitivt inte kalla det all-in. Beror ju helt på hur man är, har man strumpbyxor på sig till vardags är det ju ingen stor skillnad tex :)
  • Anonym (Gaby)

Vadå stay ups är väl inte något extraordinärt porrigt? Ok om du hade velat överraska med en strapon, då hade jag förstått tvekan ;) men stay ups är ju helt normalt att ha, jag har det alltid om jag är lite finklädd.

• Anonym (Lite tidigt?)
    mammaåten skrev 2016-01-02 15:46:03 följande:

jag skulle definitivt inte kalla det all-in. Beror ju helt på hur man är, har man strumpbyxor på sig till vardags är det ju ingen stor skillnad tex :)

Anonym (Gaby) skrev 2016-01-02 15:47:51 följande:

Vadå stay ups är väl inte något extraordinärt porrigt? Ok om du hade velat överraska med en strapon, då hade jag förstått tvekan ;) men stay ups är ju helt normalt att ha, jag har det alltid om jag är lite finklädd.

Jaha ja bara jag då :) och mannen hemma som tycker att det är "porrigt" då ;)
  • Eena

Om du känner dig extra sexig i det, go for it! Det är den känslan du ska satsa på, känner du dig sexig kommer han tycka att du är sexig

• Anonym (Ah)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-01-02 15:47:51 följande:

Haha skrattade högt här, fan om man skulle göra det!
  • Anonym (Ah)
    Eena skrev 2016-01-02 16:09:15 följande:

Om du känner dig extra sexig i det, go for it! Det är den känslan du ska satsa på, känner du dig sexig kommer han tycka att du är sexig

Problemet är att jag är stel som en pinne, kan liksom inte slänga mig ner på knäna o börja leka med mig själv... Gör du det?
  • Eena
    Anonym (Ah) skrev 2016-01-02 16:12:04 följande:

Problemet är att jag är stel som en pinne, kan liksom inte slänga mig ner på knäna o börja leka med mig själv... Gör du det?

Nej, det gör jag inte. Är ganska blyg för att visa upp mig. Men jag väljer underkläder om jag tänker ha sex utifrån att jag ska känna mig sexig och fin. Det jag menade var att tänk inte så mycket på vad han skulle tycka om stay ups. Killar bryr sig oftast mest om att vi är avslappnade och kåta
  • Anonym (misa)

Jag tycker att man ska ta på sig det man känner sig bekväm och fin i. Man kommer långt med matchande underkläder (obs! ej bomull!) i början. Tycker dock inte själv att stay ups är överkurs om man har på sig klänning eller kjol även om jag också är lite försiktig av mig med nya personer.

• Anonym (Blä)

Det låter som att det bara kommer bli pinsamt.. Låt bli! Ha snygga underkläder på dig och "försök" inte för mycket..

• mammaåten
    Anonym (Ah) skrev 2016-01-02 16:12:04 följande:

Fast det behöver du inte göra bara för att du har stayups.. Har du någon klänning eller kjol du känner dig bekväm i? Ta på dig den med stayups & sedan glömmer du bort att du har dom på dig. Bete dig precis som vanligt & sedan låter du han bestämma om han vill ta av dig dom eller om dom stannar på under sexet :) låssas som att det är vanliga strumpbyxor :)
  • Anonym (ingen)

Har man själv rätt inställning funkar vad som helst.

Det är alltid bättre att vara lite för finklädd än lite för fulklädd.

OM killen gillar snygga underkläder så kommer han att gilla stayups.

OM killen inte har en thing för snygga underkläder så kommer han inte att bry sig om vad du har på det.

Och som nån skrev, ta stayups men låtsas bara att de är helt vanliga underkläder (för det är de ju). Jag kan inte tänka mig att en kille skulle störa sig på det.

• Anonym (Ah)

Kan väl säga att strumpbyxor är så bökiga att ha på sig..

Svar på tråden Överraska dejten med stay ups?