• Anonym (Åsikt)

Jag tycker inte kvinnor ska ha mycket plats

Jag är en man med åsikten att kvinnor tar för mycket plats i dagens samhälle. Kvinnor vet för mycket. Ni behöver inte veta ALLT! ni får gärna sitta mer hemma och ta hand om emmet och låta männen sköta det mesta i samhället vad gäller jobb, styrande av landet etc.

Frågor på det?

• Svar på tråden Jag tycker inte kvinnor ska ha mycket plats
  • Anonym (Hanna)

"Räcker upp handen och har en fråga"
    -Vilken sten kröp du fram under ditt TROLL?!

• Anonym (nej)

Dina åsikter är idiotiska. Så nej ingen fråga, bara en åsikt.

• Dixie
    Anonym (Åsikt) skrev 2016-01-02 15:29:55 följande:

Jag är en man med åsikten att kvinnor tar för mycket plats i dagens samhälle. Kvinnor vet för mycket. Ni behöver inte veta ALLT! ni får gärna sitta mer hemma och ta hand om emmet och låta männen sköta det mesta i samhället vad gäller jobb, styrande av landet etc.

Frågor på det?

varför skulle vi ha frågor?! 

åsikter har jag massor - men jag tror det är ganska meningslöst att ägna ord till att förklara - du är nog inte kapabel att ta till dig logiska utlägg!
  • The one in Blue

Skulle vara en smiley men blev en massa frågetecken. Nu framstår jag ju som oerhörd upprörd. Fan!

• Anonym (Åsikt)
    The one in Blue skrev 2016-01-02 16:04:51 följande:

Jag har en fråga!

Varifrån har du fått att din åsikt skulle vara relevant? ????

Min åsikt kommer från vår världshistoria.

Kvinnor jar fått plats de senaste 40 åren. Innan var allt bra. Nu när de försöker styra och ställa i samhället har männen blivit som små töntar. Ibland kan jag inte identifiera ifall männen är män eller kvinnor. Detta är kvinnans fel, förutom min mamma för hon är bäst.
  • Dixie
    Anonym (Åsikt) skrev 2016-01-02 16:50:26 följande:

Kvinnor jar fått plats de senaste 40 åren. Innan var allt bra. Nu när de försöker styra och ställa i samhället har männen blivit som små töntar. Ibland kan jag inte identifiera ifall männen är män eller kvinnor. Detta är kvinnans fel, förutom min mamma för hon är bäst.
    vad var bättre förr menar du?
  • Aikido
    Anonym (?) skrev 2016-01-02 16:52:44 följande:
    Nej det där är seriös trolling.

Den här tråden är mer:
    Ligga på luftmadrass i en vattenpöl, meta med ett gammalt bambuspö och hoppas på napp.
  • Anonym (Fnitter)
    Anonym (Åsikt) skrev 2016-01-02 15:29:55 följande:

Frågor på det?

Ja jag har några frågor på detta:
    Varför behöver inte kvinnor veta allt likväl som männen?
    Är du rädd för kvinnor?
    Har någon kvinna gjort dig illa på något vis så att du blivit bitter?
    Vad var bättre förr när männen styrde och kvinnorna var förtryckta?

Ja det var nog allt än så länge
  • The one in Blue
    Anonym (Åsikt) skrev 2016-01-02 16:50:26 följande:

Haha, älskar detta! Mera!!
  • nnnnnnnn
    Aikido skrev 2016-01-02 17:17:17 följande:
    Nej det där är seriös trolling.

Den här tråden är mer:
    Ligga på luftmadrass i en vattenpöl, meta med ett gammalt bambuspö och hoppas på napp.

eller

• driver28

Jag tycker inte män som inte tycker kvinnor ska ha mycket plats ska ha någon plats i Sverige 2015...

• Bella1000
    driver28 skrev 2016-01-03 14:46:53 följande:

Jag tycker inte män som inte tycker kvinnor ska ha mycket plats ska ha någon plats i Sverige 2015...

Håller med dig
Svar på tråden Jag tycker inte kvinnor ska ha mycket plats