• Grusibrallan1

Allinc.se seriöst?

Hej!

Är det någon som åkt med Allinc.se ? Är sugen på stt boka en resa, men har aldrig hört talas om dem innan. Vill inte bli lurad. Har googlat omdömen, men det finns för få för att jag ska kunna känna mig trygg. Facebooksidan har med rätt få omdömen. Hur var er erfarenhet av dem?

• Svar på tråden Allinc.se seriöst?
  • zZzZz

Skulle själv aldrig boka med dom, kollar man sen upp företaget som inte heter Allinc utan goallinc så har dom gått med förlust senaste tre åren..

2012
    Omsättning 199000
    Resultat efter finansnetto -1 237000

2013
    Omsättning 9 473000
    Resultat efter finansnetto -1 268000

2014
    Omsättning 13 602000
    Resultat efter finansnetto -2 204000

Så det känns ju inte så posivit, snarare som dom är närmare konkurs med sådär mycket i förlust.... ska du boka, så se till att göra det på ett kreditkort, så vid konkurs så har du inte betalat direkt till företaget utan då är det kreditföretaget som får "jaga" ersättning via konkursboet...

• Mats Allinc
    Hej
    Jag fick precis veta av en kund att det här inlägget finns. Hoppas att ni hittade en bra resa och att semestern blev eller blir lyckad. Jag heter Mats och hade du bokat via Allinc så hade vi säkert kommit i kontakt. Allinc är ett litet resebolag och vårt fokus är att hitta all inclusive-resor till riktigt låga priser åt våra kunder. Det går att boka resor via vår webb (allinc.se) eller genom att ringa oss (08 684 055 00). Sen vi startade 2012 har vi förverkligat tusentals semestrar, mest till soliga Medelhavet. Allinc är en del av Go Allinc AB och i vår grupp ingår också Classic World of Travel AB och Allinclusive AS. Dessutom har vi så klart resegaranti via Uvet Nordic. Det jag menar är att du helt tryggt hade kunnat boka via oss. Tack för att du ändå tänkte på Allinc som ett alternativ, framöver kommer jag prioritera samarbetet med Reco så att våra kunder i större utsträckning kan tycka till om oss så att nya kunder också får lära känna oss. Ha en fin påsk! /Mats på Allinc
  • Maria 434

Om ni nu har så mkt kunder varför har ni minusresultat och varför har ingen av dessa tusentals kunder lämnat recension.

Bra försök men tror inte nån sväljer ditt svar.

• Nellla

Hej Grusibrallan1

Vi har rest med Allinc och tänker boka med dem igen. Hade strul med transfer på resmålet (själva transfer åkte till annan flygplats) så vi fick åka taxi till hotellet men när vi skulle hem var det inget strul alls, blev hämtade i tid. Väl hemma fick vi pengarna tillbaka för taxiresan och det gick väldigt fort. Så, ja, vi har rest med Allinc och tänker göra det igen. Hoppas det hjälper.

Vänlig hälsning Nela

• Helhill

Har åkt med allinc 3 gånger med mina systrar och min mamma.Det har fungerat perfekt alla gångerna. Jag sitter just nu och söker resor för att åka med min familj och tror att vi kommer att välja allinc även denna gång.

Svar på tråden Allinc.se seriöst?