• puss02

hur hålla knästrumpor uppe?

hur ska jag få mina knästrumpor att hålla sig uppe. dom bara glider ned hela tiden

• Svar på tråden hur hålla knästrumpor uppe?
  • HejPippi
    puss02 skrev 2016-01-03 23:43:39 följande:

hur ska jag få mina knästrumpor att hålla sig uppe. dom bara glider ned hela tiden

Menar du sådana där svarta ribbade som man har ovanpå strumpbyxor typ?
  • puss02

för jag behöver det, jag vill inte ha bara ben. har massor av ärr:(

• HejPippi

Om du menar denna typ så finns det inte så mycket att göra förutom att hitta ett större par.

Om du menar stay ups kan du ju köpa strumpeband och fästa fast!
  • annika42

Du är ganska lång för din ålder. Tänkte om du använde nylon knä strumpor skulle det nog vara bättre med nylonstrumpor och strumphållare. Men prova med over knee strumpor. dom kan fungera.

• flygrl
    HejPippi skrev 2016-01-03 23:49:20 följande:

Om du menar denna typ så finns det inte så mycket att göra förutom att hitta ett större par.

Om du menar stay ups kan du ju köpa strumpeband och fästa fast!

Varken dom på bilden eller stay ups e väl knästrumpor.
  • HejPippi
    flygrl skrev 2016-01-04 01:58:38 följande:

Varken dom på bilden eller stay ups e väl knästrumpor.

Nej jag vet :) men många kallar båda två för knästrumpor + att jag har en kompis med samma problem med over knee-strumpor så det var så jag tänkte.
  • flygrl
    HejPippi skrev 2016-01-04 02:04:34 följande:

Nej jag vet :) men många kallar båda två för knästrumpor + att jag har en kompis med samma problem med over knee-strumpor så det var så jag tänkte.

I c ;)

Själv retar jag mig på keffa no show strumpor som också bara glider ner hela tiden. Och dom åker ju fan ner i skon dessutom :p
  • HejPippi
    flygrl skrev 2016-01-04 02:16:37 följande:

I c ;)

Själv retar jag mig på keffa no show strumpor som också bara glider ner hela tiden. Och dom åker ju fan ner i skon dessutom :p

Haha ja, jag brukar ge upp rätt snabbt och låta den ligga där och korva sig i skon. :p
  • Scoops

Läste någonstans att man kan försöka med hårspray... Osäker på hur, men googla?

• Eleonor01

Köp stödstrumpor. Det finns många snygga m fina färger idag. Ingen som ser någon skillnad :)

Svar på tråden hur hålla knästrumpor uppe?