• tingelingpar

Trekant på gång MMF

Hejsan.

Jag skulle vilja be om tips från er alla.

Vi är ett gift tryggt par som länge funderat på att ha en trekant mmf.

Vi har en del erfarenhet av lite swingers klubbar osv men där har vi hållit oss för oss själva men samtidigt njutit av andras blickar.

Nu har vi en manlig bekant som kommer och bor hos oss ett tag. Vi vill gärna ha med han på lite lekar. Så tips o råd hur vi får med han på just detta skulle uppskattas.

• Svar på tråden Trekant på gång MMF
  • j a d e

Förför honom med en cuba libre och en fotmassage? Annars vet jag inte.

• Anonym (Kim)

Vi träffade en kille på ett uteställe och började mest på skoj prata om trekant. När vi kom hem fortsatte vi "skämta" om det och började båda två smeka min tjej. Sedan bestämde vi att hon skulle få massage av oss båda, och efter en stund var det hela igång. Jättehäftigt!:)

Lycka till

• Anonym (anonym signatur)

Fråga honom- dialog är viktigt. Har han gett intrycket av att vara intresserad av trekant överhuvudtaget? Kan ju bli aningen stelt i annat fall. Långt ifrån alla män är intresserade av trekant när det väl kommer till kritan.

Jag hade själv blivit lite smickrad och samtidigt lite förnärmad... hållit min sovrumsdörr stängd och under uppsikt tills sömnen tog över ;)

• Anonym (Kim)

Vet han något om era sexintressen sedan innan? Om inte så är det nog bäst att ta upp ämnet med en viss glimt i ögat och humor, annars är det ju risk att ni skrämmer stackarn;). Kan ju bli lite stelt om ni ställer frågan rakt ut och han svarar nej, menar jag.

• tingelingpar

Hej.

Tack för den hjälp som kommit än så länge.

Fotmassage o cuba libré nja....

Kanske är det bara lättast att ta ett par pilsner o försöka lägga fram det på ett snyggt sätt.

Eller bara låta frun förföra honom o se vad som händer.

Vill bara inte skrämma iväg personen i fråga då det är en mycket trevlig man.

• j a d e

Sorry, bara skojade lite. Lycka till.

• Anonym (toppen)

Sist min tjej och jag hade en kille till i sängen så var det en kväll en kompis till oss var här och vi satt och groggade lite, han skulle sova här. När det blev sent så tittade min tjej på mig och sa att: Ni får inte glömma av att komma in och pussa mig gonatt sen. Sen var det klart..

• Anonym (Kim)

Haha, snyggt löst, också med lite humor. Jag tror det är det bästa sättet:)

Anonym (toppen) skrev 2016-01-05 22:23:01 följande:

Sist min tjej och jag hade en kille till i sängen så var det en kväll en kompis till oss var här och vi satt och groggade lite, han skulle sova här. När det blev sent så tittade min tjej på mig och sa att: Ni får inte glömma av att komma in och pussa mig gonatt sen. Sen var det klart..

• MrEson

Jag har varit med som extra man tillsammans med par ett flertal gånger med otroligt härliga resultat och lekar.

Mitt tips till er är att ni helt enkelt har sex som ni brukar när ni är ensamma hemma. Gör inget för att dölja era lustar inför er gäst, snarare tvärtom. Ha sex med dörren öppen till ert sovrum, hångla öppet framför honom i tv-soffan eller när ni lagar mat. Det ger bra möjligheter till att ni kan börja prata och skoja om att han kanske blir avundsjuk och att det är orättvist att han inte får vara med. Därefter är steget litet till att ni kanske kan arrangera en "kysstävling" där ni män får kyssa frun och hon får jämföra vem som är bäst. Sen kan det ju bli männens tur att få bedöma hur skicklig hon är på att suga osv.
    Variationerna är många, allt som begränsar är vår fantasi och om vi vågar styra in händelserna i rätt riktning.

Lycka till!

Svar på tråden Trekant på gång MMF