Avsluta förhållande.
Hej! Vet inte riktigt hur jag ska börja.. För ca 3 månader sedan lämnade jag min dåvarande sambo och fick i samma veva riktigt starka känslor för en annan kvinna. Jag påbörjade självklart inget med den nya kvinnan förrän allt va avslutat med sambon. Den andra kvinnan va även hon mitt uppe i en separation.
Vi började träffas och allt kändes helt fantastiskt tills det att hon började tvivla på om hon hade gjort rätt och avslutade med mig. Jag tog det väldigt hårt och mådde riktigt kast efter det. Efter ett par veckor hörde hon av sig och hade bestämt sig att hon ville träffa mig. Redan då började jag tvivla på mina känslor och blev samtidigt livrädd att hon enbart lämnade sin sambo för mig. Jag tog upp detta med henne och hon övertygade mig att så inte var fallet utan att separationen hade hänt med eller utan mig.
Jag fick tankar om att kanske hon va någon form utav rebound för mig eller jag för henne vilket gjorde att jag fick ångest då jag verkligen hatar att såra någon.
Nu har vi träffats i två månader och jag måste tyvärr säga att känslorna inte finns kvar från min sida. Hon har dock vid flera tillfällen berättat hur fruktansvärt kär och är i mig.
Jag hatar mig själv för att jag förlorat mina känslor för henne och känner mig som ett jäkla svin. Vet inte hur jag ska kunna berätta detta för henne. Tack för att ni läst detta och tack för eventuella råd och tips. Karl