Massa symptom men negativa tester
Hej!
Dagen innan ägglossning hade min partner och jag mysigt. Fyra dagar efter ägglossning började jag känna att något var annorlunda i kroppen.
Nu, 3 veckor efter att symptomen började är jag på BIM+ 10. Det senaste testet jag tog var på BIM+ 8 och det var negativt liksom de andra jag tagit tidigare. Jag finner detta konstigt eftersom jag känner min kropp väldigt väl och NÅGOT är annorlunda.
Symptomen jag upplever är:
Molande värk till och från varje dag sedan ÄL+4. Mest dova känningar men även stundvis ilningar/hugg nästan varje dag. Svullen mage, främst på kvällen. Hungrig men dålig aptit. Smått smått illamående stundvis. Mina bröst har även varit ömma innan BIM men är inte ömma längre. Nu istället har jag stundvis värk i dem, rejäla hugg liksom.
Det är även värt att nämna att jag fick en liten blödning på BIM men den var mycket mindre än vanligt och höll bara i ett par dagar vilket är ytterst ovanligt eftersom min mens har varit riklig varje månad de senaste 10+ åren.
Kan man vara gravid men helt enkelt vara en av de som ger sena utslag på gravtester??
Mycket tacksam för svar!!! :) har någon upplevt liknande och sedan varit gravid?