Har haft runt 15-20 ons och ångrar inte ett enda! Men har som regel alltid varit nykter (på sin höjd nåt glas vin) och gjort väldigt medvetna val. Klart inte alla har varit superbra ligg, men alla har varit givande upplevelser.
Men ja träffas på neutral mark är en bra tumregel. Har jag förvisso inte alltid hållt mig till själv, och har aldrig blivit utsatt i dessa sammanhang, men ja - säkra före det osäkra. Gärna klargöra innan vad en är ute efter. Så att personen du träffar, inte tror att nu ska ni ha en seriös dejt - dejten går bra - ni knullar - sen vill du inte ha mer kontakt, och han blir besviken och känner sig utnyttjad....så gärna hinta i förväg om att "nä fan jag är färdig med kärlek och seriösa relationer för ett tag, är mest ute efter att ha lite kul för stunden".
Skydd så klart. Har jag själv vart superdålig med, förutom p-piller men det skyddar ju inte mot sjukdomar. Så har åkt på både klamydia och kondylom, och det finns ju betydligt värre....aldrig lita på ett ons som säger sig vara ren. Är man sexuellt aktiv med flera personer så är det supersvårt att veta om man är ren eller inte, ens om en går och testar sig varje vecka. Särskilt då kondom ju inte ens är ett 100%-igt skydd.
Jag har nog tyckt bäst om de gånger jag följt med killen hem. Då bestämmer jag själv när jag vill gå - direkt efter ligget eller stanna, sova över, käka frukost etc. Men det beror lite på också om jag är känd med området som killen bor i, så jag vet Att jag kan ta mig hem när jag vill.