• Anonym ((e))

Har han tröttnat på mig?

Jag har ett problem, jag tror inte min kille tänder längre på mig. Vi har bara varit tillsammans i 2 månader och därav har vi ganska mycket sex de gånger vi ses (vi har distans på 12 mil). Vi har nu varit hos varandra i 2 veckor och har legat varje dag fram till 3 dagar sedan. De senaste 3 dagarna har han sagt han är trött, vill inte skeda, vill inte kyssas och jag får absolut inte röra hans kön även om han är kåt. Har jag gjort något fel? Har han slutat tända på mig? Jag har frågat honom, han säger att jag inte gjort något fel..

Tjejer som killar, hjälp mig!

• Svar på tråden Har han tröttnat på mig?
  • Anonym (dumpa)

Om han är såhär efter 2 månader så är det lika bra att dumpa, tänk dig hur ni kommer ha det 6 månader framöver..

• Anonym (Ebba)

Han kanske är trött, det blir ju rätt mkt närhet när man är nykär och sådär.

• Almathy

Tänker att det blivit för intensivt och att han helt enkelt är trött just nu. Kanske två veckor i sträck är för mycket.
    Mitt råd är att du försöker utgå ifrån vad som är DITT behov och vad DU vill snarare än att försöka anpassa dig till hans behov och önskningar. Känns det här okej för dig? Står du ut med att han inte kan/vill förklara varför det är så här?vFår du vad du behöver? Är din känslomässiga investering okej i förhållande till vad du har råd att förlora? 
    Jag vet att det är skitsvårt att tänka så men det hjälper faktiskt. Lycka till!

• Anonym ((e))
    Anonym (Ebba) skrev 2016-01-06 11:16:02 följande:

Han kanske är trött, det blir ju rätt mkt närhet när man är nykär och sådär.

Jo men 9 av 10 fall så är det han som gärna vill vara nära mig osv, så det känns lite konstigt
  • Anonym (Utsliten)

Han har kanske fått skavsår? Det fick jag när vi hade avståndsförhållande och det blev mycket sex under en längre tid. Jag menar, även om tjejen är fuktig och även om man skulle ha glidmedel så blir det ändå påfrestande för känslig hud med mycket när man inte är van

• poop

Har du kanske tänk på att han inte vill ha sex. Kanske tror han att du bara ser honom som någonting att ha sex med, och nu testar dig? 

"Jag är trött" eller "Jag vill inte" ska vara helt OK anledningar till att du ska backa. Kanske hitta på nya grejer med honom, och övertyga honom om att du älskar honom, och inte sexet. 

Svar på tråden Har han tröttnat på mig?