• Anonym (Mia)

Vad tycker ni om analsex?

Efter att ha varit övertygad om att analsex var smärtsamt och kvinnoförnedrande blev jag introducerad till detta av en erfaren älskare och fann att det var väldigt njutningsfullt, väldigt jämställt (fick göra detsamma på honom, så härligt) och inte smärtsamt alls.
    Vad har ni andra för erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Vad tycker ni om analsex?
  • Anonym (Jess)

Jag tycker att det gör ont och är avtändande. Blir så äcklad av tanken att bli knullad i tarmen. Urk

• Anonym (Man)

Jag gillar det, dröjde dock länge innan jag fick chansen att testa det av förklarliga anledning. Men som man gäller det att vara lyhörd. Sen har jag upplevt att det finkar mycket bättre om man börjar med en plugg och sen självklart massa glid och försiktigt glida in, och ta det lugnt i början.

• Anonym (nix)
    Anonym (Jess) skrev 2016-01-06 20:36:12 följande:

Jag tycker att det gör ont och är avtändande. Blir så äcklad av tanken att bli knullad i tarmen. Urk

Varför gör du det då?
  • Anonym (Jess)
    Anonym (nix) skrev 2016-01-06 20:55:40 följande:
    Varför gör du det då?
    På grund av att väldigt många män idag är fixerade vid analsex har jag gjort det för att de ska sluta tjata. "Men du vet ju inte om du gillar det förrän du har teeestat!" Testat med varje ny pojkvän för att få slut på det. Sen gör jag det inte igen. Då HAR jag testat. Tyvärr avskräckte det inte min nuvarande som fortfarande försöker, 6 år senare.
  • vargveum

Tycker det är toppen, har aldrig använt glidmedel eller liknande, har aldrig behövts? Alla tjejer jag gjort det med gillar det utom en som tycker det är sådär.

Sedan finns det olika typer av analsex, här kanske avses penetration med penis? Gillar även rimming, dildoknull, fingrar, töjning och på sistone har lite matvaror åkt in i tvåan också :)

• Anonym (Alexandra)

Fullt i kylen?..

vargveum skrev 2016-01-06 21:53:10 följande:

Tycker det är toppen, har aldrig använt glidmedel eller liknande, har aldrig behövts? Alla tjejer jag gjort det med gillar det utom en som tycker det är sådär.

Sedan finns det olika typer av analsex, här kanske avses penetration med penis? Gillar även rimming, dildoknull, fingrar, töjning och på sistone har lite matvaror åkt in i tvåan också :)

• Anonym (Mia)

Låter spånnande :) Töjning har jag erfarenhet av, åt båda håll ;) men vad är rimning?

• j a d e
    Anonym (Mia) skrev 2016-01-06 22:00:41 följande:

Låter spånnande :) Töjning har jag erfarenhet av, åt båda håll ;) men vad är rimning?

Rövslick.
Svar på tråden Vad tycker ni om analsex?