• Anonym (vad vill du)

vad ska jag ha på mig?

Vad föredrar du att kvinnan ska ha för kläder när du vill kn-a henne? ;) Kjol? Blus? Knästrumpor? Trosor? Behå? Tights? Topp? Klänning?

• Svar på tråden vad ska jag ha på mig?
  • Anonym (Kalle)

Kort kjol, inga trosor, Overknee-strumpor och nån snygg BH:)

• Anonym (sexigt)

Blus eller ärmlös topp, skinnkjol, stayups, höga klackar, underkläder i svart spets... Tungan ute

• Anonym (vad vill du)
    Anonym (Kalle) skrev 2016-01-07 11:13:16 följande:

Kort kjol, inga trosor, Overknee-strumpor och nån snygg BH:)

Det här gillar jag ;) och verkar som att många män gör det också. Framför allt verkar det vara gillande att man inte har trosor på sig under kjolen eller klänningen. Det är skönt också.
  • Smecker

... kläder?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (vad vill du)

Vill du att kvinnan ska vara helt naken?

• Fläskmärren

Min man och jag tycker det är skönt med omväxling. Ofta kan det bli läder eller latex men även naket såklart.

Något som tänder honom extra är när jag har min läder catsuit med blixtlås i grenen :)

• D Simpkins
    Anonym (vad vill du) skrev 2016-01-07 11:42:47 följande:
    Det här gillar jag ;) och verkar som att många män gör det också. Framför allt verkar det vara gillande att man inte har trosor på sig under kjolen eller klänningen. Det är skönt också.
    Inga trosor under en kort minidress. Eller, en annan favorit, trosor med öppning i grenen. Såna som är gjorda för att kunna knulla utan att man tar av dem. 
  • Anonym (vad vill du)

Min kille gillar att bara föra trosan lite åt sidan och sen tränga in i mig. Han gillar när jag har lite kläder på mig, men tar av mig naken över stjärten och underlivet..Åhh

• D Simpkins
    Anonym (vad vill du) skrev 2016-01-08 13:46:48 följande:

Min kille gillar att bara föra trosan lite åt sidan och sen tränga in i mig. Han gillar när jag har lite kläder på mig, men tar av mig naken över stjärten och underlivet..Åhh

Det är sexigt så det kan jag förstå :)
  • workoutbabe

Han gillar när jag har string-body eller väldigt små stringtrosor eller trosor som är öppna i grenen så det bara är att köra. Men han verkar tända på att dra stringen åt sidan. Sen gillar han "bh" som visar bröstvårtorna.

• D Simpkins

Oooh, där sa du något. Väldigt små string... Så sjukt hett när de är på gränsen och typ inte täcker ;)

Svar på tråden vad ska jag ha på mig?