-
-
Svar på tråden Ryska killar
-
Som ryska tjejer kanske ..
Run Forrest - run... -
Dom är jäkligt snygga jämfört med nordiska.
-
Finns ju exakt samma tråd om arabiska killar haha .. Står exakt samma sak, träffats i ett halvår osv.
-
Min ryss är nu svensk medborgare sedan 6 år, vi träffades utomlands. Luras gör han inte, vad jag märkt under 8 år. Håller med om utseendet, han är en riktig skönhet. Vet inte om det går att säga så mycket mer som är generellt (det finns ju iofs fula också...) men många har alkoholproblem. Är kanske mer sentimentala och lojala?
Det finns ett stort underskott på män i Ryssland, så de som inte är alkoholister eller i finkan är högvilt. -
Så alla dessa män från olika nationaliteter, som du träffar "sedan ett halvår tillbaka" och är lika misstänksam mot varenda en......känner de till varandra?
-
Undrar också det hahahDr Nail skrev 2016-01-07 23:49:53 följande:
Så alla dessa män från olika nationaliteter, som du träffar "sedan ett halvår tillbaka" och är lika misstänksam mot varenda en......känner de till varandra?
-
Ok. Mina föräldrar är ryska. Inget "konstigt" med oss... Vad tror du ska vara så udda med ryska män?
-
Akta dig för polacker... Eller undvik dem så seriösa får en chans att träffa dessa underbara män
-
Håller starkt med dig där!Anonym (Akta dig...) skrev 2016-01-08 01:04:03 följande:
Akta dig för polacker... Eller undvik dem så seriösa får en chans att träffa dessa underbara män
-
Det enda jag får i huvudet när jag hör "ryska män" är kosackidansen (stavning?) och knätofsar och pälsmössa. Kalinka, kalinka, kalinka....
Och även grov alkoholism, hopplöshet, grå betong, rödbetssoppa och blinier och även drogen Krokodil med armar och ben som ruttnar bort. Och de flesta män sitter väl permanent i ett fångläger i Sibirien? Där de bildat sin egna lilla värld.
Sen tycker jag dom inte är så snygga heller, många har lite DS drag vid ögonen.
Nä, tacka vet jag en blandning mellan mexikanare och vit! Mmmmumma!! Eller indian och vit. Slurp! -
Alla människor har sin egen personlighet, bara för att han är rysk behöver det ju inte vara att han är en del av "tjuvafolket".
Folk i tråden låter väldigt naiv.