• Anonym (kåtis)

superkåt- gravid???

Har senaste veckan varit konstant KÅT!

Kan detta vara ett grav.symtom? Jag brukar inte vara såhär, har på senaste tiden bara varit sexsugen en gång i månaden. Men nu...DAGLIGEN! ... Å nu e mannen bortrest me jobbet, så jag får ju leka me mig själv...

Kan jag vara gravid?

• Svar på tråden superkåt- gravid???
  • Vera C

Jäpp! Absolut.

hälsar
    sexbarnsmamman

• zoffelie

Du har inte nyss slutat röka eller ngt sånt. Jag va superkåt när jag skulel sluta röka...så jag va faktiskt tvungen å börja röka igen. Det va inte hälsosamt å va så kåt heller..*s*

Men om du inte ha det så kan du säkert vara gravid

• Anonym (vrålkåt...)

Här e en till som blev superkåt och jo, jag var gravid... Killen har inte varit så på G, så man har fått fixa en del själv men det har varit ok....hihi...Njut!!

• Anonym (kåtis)

nej,

har aldrig rökt!

Så kanske gravid?
    Fast vi har ju bara helt nyss öppnat bebisverkstan. Kan det gå så snabbt? Och känner man verkligen av så tydliga symtom så tidigt?

Tack för era svar!

• Anonym (kåtis)

vrålkåt,

när kände du av dessa symptom?

• Anonym (OJ)

hmm..jag går själv i funderingar kring det...brukar heller inte va kåt mycket alls..speciellt inte de senaste.... 6 månaderna , men nu ...dagligen......

kan det bero på att ja e med barn alltså...jag funderade över detta men tänkte att så är det nog inte...(alltså att det kan va symptom på graviditet)

jag har på grund av illamående minskat på rökningen.....hmm...är det på grund av rökningen eller graviditet som jag varit sånhär de senaste veckorna då? hmmm...svårt haha

• zoffelie

Anonym (OJ)

Hmm om du har mått illa nga veckor beror nog inte din kåthet på rökning. Gå till apoteket å köp ett litet test

• Anonym (kåtis)

till anonym OJ,

men dina symptom tyder ju verkligen på graviditet!!!

Illamående och kåt!

• Anonym (vrålkåt...)

Kåtis!
    Hmm, tror jag va i v 8 när jag reagerade... hade väl varit kåt i ett par veckor vilket inte var likt mig....
    Det kan gå snabbt att bli gravid, räcker ju egentligen med en runda i sänghalmen... Första gången jag blev gravid så testade jag pluss redan i början av v 5! Kila iväg i morgon o köp ett test!!! LYCKA TILL!!!!!

• Anonym (OJ)

jag skulle bli överlycklig om det skulle va så att jag är gravid
    men vill heller inte inbilla mig ngt för att slippa besvikelse fall jag inte skulle vara det

en fråga: dethär illamåendet...kan det komma å gå?

för alltså sist ja va gravid mådde jag illa KONSTANT mellan v 5 till 10, 11,
    om jag e gravid nu så är jag i 5e v typ,
    men jag mår inte alls lika dåligt nu som sist, alltså det e inte varje dag som i min förra graviditet...........
    (det va iofs min första graviditet , så vad vet jag) men jag vet att jag är höghormonare och tycker att jag borde känna av det mer.........hmm......

• Anonym (vrålkåt...)

jag har inte mått illa konstant när jag va gravid; (tack o lov...) Vissa dagar kände jag det, andra mådde jag betydligt bättre.... Två graviditeter behöver inte vara ett dugg lika varandra heller... Håller tummarna i alla fall!!!!

• Anonym (OJ)

hihi, vad glad jag blir...har velat hoppas men inte riktigt vågat...vet inte om jag vågar nu heller...men kanske borde köpa ett test då tack så mycket för svar

• deluxe
    sån var jag oxå från början ända till slutet!
  • Anonym (kåtis)

deluxe,

alltså från vecka ett ända fram? 9 månader? Oj!!!

Orkade din man/pojkvän???

• deluxe

Anonym (kåtis)
    Jag var ensam genom hela graviditeten hahaha!

• cii

Här med jättekåt! Vid ÄL och när jag blev gravid. (tyvärr mf)
    Men dem 7 veckor jag vart gravid var jag otrooooligt kåt.

Svar på tråden superkåt- gravid???