-
När jag går in på att jag vill starta en ny tråd så verkar det inte spela någon roll vilket forum jag väljer att publicera den i. Jag kan inte se hur jag ska välja att vara anonym, och jag kan välja att tillåta eller inte tillåta anonyma svar (och anonyma svar borde väl vara en självklarhet i just det här forumet!?). Vad gör jag för fel? Hur kan jag välja att jag vill vara anonym?
-
Svar på tråden Hur är jag anonym?
-
Om jag inte är helt fel på det så är det i känsliga rummet man kan vara anonym. Inga andra.
-
Birgitta02 skrev 2016-01-08 12:00:21 följande:
Om jag inte är helt fel på det så är det i känsliga rummet man kan vara anonym. Inga andra.
Fast väldigt många startar ju anonyma trådar i det här forumet!?
Nu kunde jag välja att vara anonym nu. Men inte när jag startade tråden. -
Ja, i känsliga rummet! Där kan man välja att vara anonym.mystery88 skrev 2016-01-09 01:34:13 följande:
Fast väldigt många startar ju anonyma trådar i det här forumet!?
Nu kunde jag välja att vara anonym nu. Men inte när jag startade tråden.
Du har startat din tråd i "samhälle", vad jag förstår. -
Jo, precis. Men det går alltså att komma till samma sidor, t.ex. anonyma diskussioner, via olika ställen!?Anonym (Mjo) skrev 2016-01-09 01:40:06 följande:
Ja, i känsliga rummet! Där kan man välja att vara anonym.
Du har startat din tråd i "samhälle", vad jag förstår.
/förvirrad tjej :p -
Men man behöver inte välja "anonyma diskussioner". Man startar bara en tråd i "känsliga rummet" och sedan väljer man kategori.. Sen får du välja att posta under ditt användarnamn eller en anonym användare.mystery88 skrev 2016-01-09 02:05:01 följande:
Jo, precis. Men det går alltså att komma till samma sidor, t.ex. anonyma diskussioner, via olika ställen!?
/förvirrad tjej :p
-
Du går in i den här forumdelen, scrollar ner och sedan kommer du till en meny som liknar denna (fast med ditt nick istället för mitt).
-
Jag har samma problem. Inte i känsliga rummet, men i anonyma diskussioner har jag kunnat välja att vara anonym typ 2ggr av 10. Verkar vara nån bugg.