• Max89

    Fantiserar om att suga

    Haloj jag tycker det är så jävla sexigt att se en tjej suga av en kuk piorrfilm eller på riktigt spelar ingen roll tycker det ser så sexigt ut att jag själv börjat fantisera om att suga har aldrig gjort det förut men har blivit avsugen av en kille förut men som sagt och sen när jag kollar porr ibland så kollar jag bi porrfilmer skulle gärna vilja prova mvh nyfiken

  • Svar på tråden Fantiserar om att suga
  • Anonym (En som gjort det)

    Testa en shemale så är det mindre bögigt

  • Skorpionguy_82

    Alla har väl fantasier.
    en del värt att förverkligas andra inte.
    Vet flera "hetro" som testat både suga analsex utan att vara homo för det.
    Det finns flera forum. va diskret och go for it.se till att skydda dig bara så slipper du överraskningar.

  • eggis

    Inga hämningar. Livet är kort. Skit i moralen. Jag är precis där också. Kåt på kuken. Helt oerfaren

  • Anonym (Mmm)

    Nu är jag kvinna men älskar att suga så förstår dig. Så himla härligt. Delvis när han vet vad jag ska göra och jag tar tid på mig och går sakta ner och slickad, kysser hans kropp. Låter brösten nudda kylen lite fram och tillbaka och sedan närma mig sakta. Min man är inte rakad och tycker det är ursexigt. Älskar hår. Skulle testa om jag var du, är helt underbart att ge en annan människa den njutningen.

  • Max89
    Anonym (Mmm) skrev 2016-07-30 22:06:16 följande:

    Nu är jag kvinna men älskar att suga så förstår dig. Så himla härligt. Delvis när han vet vad jag ska göra och jag tar tid på mig och går sakta ner och slickad, kysser hans kropp. Låter brösten nudda kylen lite fram och tillbaka och sedan närma mig sakta. Min man är inte rakad och tycker det är ursexigt. Älskar hår. Skulle testa om jag var du, är helt underbart att ge en annan människa den njutningen.


    Heeeej ja jag har provat nu och det var riktigt sexigt så vill göra det igen jag tog satsen i munnen för jag gillar det när tjejerna gör det på mej o tror jag vart godkänd för första gången :)
Svar på tråden Fantiserar om att suga