• Anonym (Förvirrad kille)

Tror jag är bög...

Hej!

Är en kille på 20 år som länge har varit nyfiken på bögsex. Kollade på bögporr också hela tiden. Det gör mig hård direkt! Då bestämde jag tillslut att testa hatt ha sex med en man, som jag hade pratat i nån vecka. Vi bestämde oss för att träffas. Prövade att ha sex med hom (jag var passiv) kan säga så här...JAG ÄLSKAR DET! Älskar fortfarande att ha sex med tjejer och blir fortfarande kär i dem. Är väldigt förvirrad...

• Svar på tråden Tror jag är bög...
  • Anonym (kör hårt!)

Inget o va förvirrad över. Testa dej fram o se va du känner =) kanske de är en nyfikenhet som lägger sig när du testat lite el så består den och då kan du fundera vidare. Lycka till o ha de skoj!

• Anonym (jaha)

Du gillar väl både tjejer och killar helt enkelt. Inget konstigt.

• Anonym (Farbror)

Det gör ingenting så länge du mår bra. Slarva inte med frukosten och motionera regelbundet.

• Asirna
    Anonym (Farbror) skrev 2016-01-23 21:34:43 följande:

Det gör ingenting så länge du mår bra. Slarva inte med frukosten och motionera regelbundet.

Är faktiskt inte alla som mår bra av frukost, få men ändå, lite trött på folk säger så som något gäller alla.
  • Anonym (Farbror)

Hade du ätit frukost så kanske du inte blivit så himla sur. Låter som du behöver en kram

• Asirna
    Anonym (Farbror) skrev 2016-01-24 14:48:56 följande:

Hade du ätit frukost så kanske du inte blivit så himla sur. Låter som du behöver en kram

Fast jag kan inte äta frukost vilket många inte fattar och det finns fler som jag som inte alls kan äta frukost utan att må illa.

Så istället för o kalla mig sur så kan du lära dig detta istället ;)
  • Anonym (Farbror)

Men det är klart att man kan må illa. Jag hade en kollega som åt lagad mat på middagen som frukost. Hans svärmor lade sig i så han mådde pyton men det förstod han bara själv och gick upp i vikt.

Svar på tråden Tror jag är bög...