• Manima

kan ägglossning komma tidigare?

Kan man ha ägglossning fem dagar tidigare? Jag kände ett rejält hugg i sidan den 3:e och trodde ägglossningen skulle komma runt 8:e.. Är detta möjligt?
    Vi har haft oskyddat sex 1-3e jan så det finns kanske en chans att det blir pluss?

• Svar på tråden kan ägglossning komma tidigare?
  • Manima
    Jag är bara jag skrev 2016-01-09 23:49:53 följande:

Ja,äl kan komma när som helst även om man varit hur regelbunden som helst innan.

Ok då är det därför jag är så finnig och svullen i kroppen... Blir alltid det vid ägglossning och det släpper efter mens
  • Lizzie 83

Ja, så blev min dotter till. Körde med säkra perioder ett tag, men hade ägglossning en vecka tidigare än normalt och blev gravid.

• Manima
    Lizzie 83 skrev 2016-01-10 00:01:00 följande:

Ja, så blev min dotter till. Körde med säkra perioder ett tag, men hade ägglossning en vecka tidigare än normalt och blev gravid.

Jasså! Okej ja vi får se vad som händer.. Känns så konstigt att den kom så tidigt.
    Jag är så sjukt svullen i kroppen.. Tänkte först "shit hur kan jag gått upp så mkt över nyår?!" För jag har inte ätit dåligt, druckit ett glas vin på kvällen typ..
    Men enligt "appen" kommer mensen om TVÅ veckor så det stämmer ju inte. Förra mensen var en vecka sen pga stress...
Svar på tråden kan ägglossning komma tidigare?