När förlorar de flesta oskulden?
Precis som rubriken säger, när förlorar de flesta oskulden? Vad tror ni? När förlorade du och kanske kompisar den? Jag är själv 18 och har inte haft sex, och jag känner mig väldigt sen.
Precis som rubriken säger, när förlorar de flesta oskulden? Vad tror ni? När förlorade du och kanske kompisar den? Jag är själv 18 och har inte haft sex, och jag känner mig väldigt sen.
Jag var 33. 18 är inte sent,bara bra att du låter bli!
Jag förlorade min oskuld någon månad innan min 20 årsdag.
Jag förlorade oskulden precis innan jag fyllde19 år. Bland mina kompisar varierade det mellan 18 och 24 år.
Jag var 17 och hade väl ett par månader till 18.
Var 20 :) sist bland mina vänner (tjej) men kände mig inte stressad. Mer om det var rätt person.
Dom flesta blir väl av med den i gymnasiet. Jag är snart 30 och det känns som det börjar bli lite sent för mig så jag kan lika bra vara utan.
Jag förlorade den i 23års ålder alltså förra året.
Jag var 16, många är mellan 14-16, men var glad att du har den kvar, spara den till någon bra!
Jag var 14 år.
Jag var 18.
Jag vart 14 eller 15 kommer inte riktigt ihåg.. Och jag kände mej sen då nästan alla mina vänner förlora den innan mej! Nu i efterhand hade jag gärna väntat, respekt osv finns inge riktigt i den åldern hos en partner. Iaf min erfarenhet.. Nu e jag 22 och sex e mycket bättre!