• Anonym (Konst­igt)
    Äldre 10 Jan 18:46
    7233 visningar
    5 svar
    -1
    5
    7233

    Mamma onanerar, tycker det är konstigt

    Ni tanter som är över 40 år...onanerar ni? Jag kan inte fatta att mamma håller på med sånt. I hennes byrålåda ligger en vibrator. Och min mamma är gammal, hon är 45 år. Jag trodde man slutade med sånt runt 35 års åldern eftersom man har barn som är äldre då och föräldrarna ska vara ansvarsfulla.

  • Svar på tråden Mamma onanerar, tycker det är konstigt
  • Anonym (Tråk.­)
    Äldre 10 Jan 18:47
    #1

    Suck en till liknande tråd. Har du verkligen inte något bättre för dig?

  • Äldre 10 Jan 18:50
    #2

    Hahaha ???? Shit alltså...

  • Anonym (kåt)
    Äldre 10 Jan 18:56
    #3
    +1

    Jag älskar sex och det mesta runt omkring. Är själv 45 och sexet blir bara bättre hela tiden. Har sex så gott som varje dag trots huset fullt av ungar. Är ansvarsfull och kan inte se den kopplingen. Har även en gedigen samling leksaker för privat bruk. Dock anser jag inte att man tittar i sina föräldrars byrålådor om man inte kan hantera det man kan tänkas hitta. Är man i " vådan " ålder är det nog mer ovanligt att man inte skulle ha nån massage stav.

  • Äldre 10 Jan 19:54
    #4

    Hahaha troll hoppas jag??! Man håller väl på med sånt hela livet om man fysiskt kan! Varför skulle man inte längre vilja ha det skönt efter en viss ålder menar du?! Att onanera har ju inget att göra med att ha eller inte ha barn...

  • Sat 29 Oct 2022 16:46
    #5

    Är väl inget fel i det. Nu är jag ingen tant snarare en gubbe isåfall på 51år. Skälv så runkar jag igenom snitt varje dag. Jag kommer inte alltid men kan var skönt.
    Min nu avlidna farmor hade många sexleksaker, några skaffade hon tidigt men de flesta när farfar avlidit.
    Min lillasyster fick lån några av farmors leksaker hon har själv berättat att hennes favorit var ett vibrerande ägg. Farmor var 93 när hon avled på sista tiden blev det nog inget men tror hon gjorde upp till 90års åldern.

Svar på tråden Mamma onanerar, tycker det är konstigt