• ensam123

Sambo otrogen ????

Hej

Har läst väldigt mycket här och upplever att många försöker komma med bra förslag så jag gör ett försök ...

Vi har varit sambo i 16år och har 2 fina barn

Men med flera kriser pga lögner från hennes sida . Hon har bytt jobb pga kollega för 6år sedan som velat ha mer än vänskap...

Jag började att misstänka min sambo för 2år sedan att hon ljög om vem hon sms med . Sa till henne att sluta och hon blå nekade så klart .

För ett år sedan kända jag att de är något fel mellan oss , hon rörde inte mig på flera månader. Pratade en bra stund om detta men de var bara jag som fått för mig att de var så. Jag frågade henne om hon vet om jag är rakad nertill eller inte , ja de är klart jag vet att du är rakad säger hon.

Jag hade inte rakat mig på 4-5mån och de hade hon noll koll på.

Hon lovade att de inte var något med hennes nya kollega , dom är vänner och han messar alla på fritiden inget konstigt . Men hon lovade att sluta direkt .

De gick några månader och jag känner igen att något är fel . Jag beställde en spec räkning för att få veta om hon ljög . De visade sig att dom fortsatt som innan. Hon satt på helger och sms med kollegan och ljög om de.

Hon lovade att sluta igen , gick någon månad och ja kollade henne igen och de var inget slut med de ändå.

Samma visa så många gånger under ett år

Fick höra från en kollega till dom att dom alltid lunchar ihop och åker iväg på lunch raster

Jag ställde henne mot väggen och bad henne lägga fram korten annars går jag

Hon säger att hon har förstått nu att kollegan vill mer , hon ringer upp honom och förklarar att hon vill inget med honom.

Efter några dagar med bråk så säger berättar hon att dom kommit väldigt nära varandra och något har funnits mellan dom men hon vill inget med honom.

Hon säger att dom varit ute på lunch en gång under hela hösten / vintern och då var de andra med också.

Nu i helgen sa hon att jag har pressat henne att säga att dom har haft någon kemi , de har inte funnits något mer än vänskap

Jag bad henne att berätta allt nu så går vi vidare , finns inget att berätta svarar hon. Endast en lunch ute ihop

Jag tvingade henne att visa konto utdraget och vid en snabb titt så såg jag 3 resturang besök direkt

Hon hade glömt bort dom , kollegan var med på alla luncher men dom var inte ensama säger hon

Hon har gått på familjeterapi ensam 2 gånger , nu när jag ska gå så tycker hon att vi ska sluta med sånt . Vi lägger ett lock på så glömmer vi allt gammalt

Självklart ska jag gå och prata , är helt knäckt av dessa lögner och svek

Svar på tråden Sambo otrogen ????