MF + MF
jaha, ett mf till... vad innebär detta?? Hur stor risk är det med fler mf på raken när man fått två?? Hört att" ett mf är inget, men två är två för mycket" stämmer detta???? NÄR FAN FÅR MAN VARA LYCKLIG... *GRÅTER*
jaha, ett mf till... vad innebär detta?? Hur stor risk är det med fler mf på raken när man fått två?? Hört att" ett mf är inget, men två är två för mycket" stämmer detta???? NÄR FAN FÅR MAN VARA LYCKLIG... *GRÅTER*
Hejsan. Jag hade också två MF. Blev gravid en tredje gång och räknade med ett till (måste ha haft tre st för att få hjälp). Men det tog sig och i november kom vårat kärleksbarn Felix. Jag vet att det är tungt men ge inte upp...
Kram på dig!
Två MF är vanligt, men tre är ovanligt. Efter 3:je MF så görs en utredning.
Hoppas det lyckas nästa gång! Själv har jag fått ett MF, och räknar nästan med att få ett till. Dumt, men kan inte låta bli.
Har dock svårt att ens bli gravid igen.
Hej! Det är inte ett dugg ovanligt med flera missfall. Tyvärr. Det är tungt när det händer men det är skönt att veta att man inte är ensam, att man inte har gjort något fel och att man inte kunde ha gjort något för att förhindra det som hände. Had två varit ovanligt så hade gränsen för utredning gått vid två, det tror jag i alla fall. Jag har haft tre. Men mitt senaste var mitt sista. Så är det. Och det måste vi tro på.
Hej jag har fått två missfall med IVF och risken för att få ett tredje missfall var 1%.
Har samma erfarenhet som Birsen.....2 missfall igenom ivf o hoppas på att bli gravid en tredje gång eftersom chansen för en 3e missfall ligger på 1%