• Anonym (Förföljd)

    Jag är förföljd av staten

    Säpo har installerat ett chip i mitt huvud. Jag vet om det. Jag brukar ofta se mystiska bilar stå utanför mitt hus, dessa bilar är tomma, ingen sitter där. Men jag tror att Säpo gömmer sig under bilen och spanar in mig genom fönstret genom kikare. Jag vet att de vill komma åt mig. De vill sätta dit mig och få mig att lämna uppgifter om Sveriges tyngsta olösta kriminella fall. Jag har ingen ingen information om dessa kriminella fall, varför jag är utvald till uppgiftslämnare av Säpo vet jag inte. I min omedvetenhet har Säpo därför installerat ett chip i mitt huvud för att förfölja mig.

    Jag brukar ha kontakt med en generaladvokat från EU-domstolen. Generaladvokaten kontaktar mig i tankarna. Han förmedlar sina synpunker gebom att göra sig hörd i mitt huvud om hur jag ska skydda mig från Säpos förföljelser.

    Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta, hur jag ska bli fri frpn Säpo?

  • Svar på tråden Jag är förföljd av staten
  • smulpaj01

    Du blir det nu eftersom Säpo vet att du skrivit här och att du kommit på dem.

    Nu måste de hitta en annan uppgiftslämnare.

    Har du husdjur?

  • äldreochklokare

    ta kontakt med psykiatrin.

    Har du läst boken "jag vet inte var psykoser kommer ifrån" ? 

    För du beskriver exakt samma företeelse som författaren i den boken

  • sportpappa
    Anonym (Förföljd) skrev 2016-01-13 05:44:15 följande:

     Jag brukar ofta se mystiska bilar stå utanför mitt hus, dessa bilar är tomma, ingen sitter där. Men jag tror att Säpo gömmer sig under bilen och spanar in mig genom fönstret genom kikare. 


    Har du gått och kollat under bilarna? Då ser du direkt om det ligger någon där och kikar.

    Det där chippet i ditt huvud. Vad har det för syfte? Behöver SÄPO verkligen ligga under bilar och kika på dig när de har chippet i ditt huvud? Enklare att bara använda funktionerna i chippet och sitta på ett kontor och övervaka dig.
  • Mandel

    Jag är också förföljd av staten.

    De har hela mitt liv i sina register och tvingar mig att betala in hundratusentals kronor om året till dem för att de ska driva runt sina organisationer.
    De hotar med att om jag inte betalar så blir jag åtalad och riskerar fängelse.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Jag är förföljd av staten