• harrypotterhere

Hur definieras att man är på G?

Jag och en tjej har under senaste tiden kommit jättenära varandra. Vi har strulat, jag har varit nere vid hennes underliv, däremot har vi inte kommit till graden där vi ligger med varandra. Detta kallar hon då för att vi är på G.

Men nu undrar jag, är det rätt att "gilla" andra, eller kanske prata med sitt ex under denna period? Ska man ta denna period på allvar, näst intill att man är ett par? Ska man t.ex. känna avundsjuka, att man vill träffas, etc?

• Svar på tråden Hur definieras att man är på G?
  • Anonym (T&)

Klart man ska få tala med exet, har man inte haft det där stora bli ihop-pratet så är det fel att förbjuda varann nåt öht.

• Anonym (Lis)
    Anonym (T&) skrev 2016-01-13 23:34:13 följande:

Klart man ska få tala med exet, har man inte haft det där stora bli ihop-pratet så är det fel att förbjuda varann nåt öht.

Gud vilken aspie-definition!
  • Fishy1
    Anonym (Lis) skrev 2016-01-14 00:13:35 följande:
    Gud vilken aspie-definition!
    Vad tontig du ar, allt handlar inte om det. Konstigt att dra upp aspie helt randomn. Det ar inte normalt.
  • harrypotterhere

Fortfarande inte jätteklart...

• Anonym (Hehe)

Gentlemän pausar kontakten med andra

• Anonym (tre)

Vad menar du med "prata med sitt ex"? Man kan prata med sitt ex om man varit ihop i tio år, det som spelar roll är ju vad man pratar om och på vilket sätt. Och "gilla" andra? Vad betyder det?

• harrypotterhere

kanske inte riktigt "gilla" andra, utan tycker att sina andra vänner är attraktiva...?

Svar på tråden Hur definieras att man är på G?