Någon erfaren av apotekets gravtest?
Har idag köpt apotekets egna test och det blev svagt rosa streck. Nu kan jag inte riktigt bli glad för jag vet inte om de är pålitliga? Känner mig fundersam...
Har idag köpt apotekets egna test och det blev svagt rosa streck. Nu kan jag inte riktigt bli glad för jag vet inte om de är pålitliga? Känner mig fundersam...
Klart de är pålitliga annars skulle de inte säljas... Så grattis!
Tack. Gjorde positivt i oktober med damma test men fivk mens efter 4 dagar. Därför känns det halv dant. Men nog kan jag vara glad ????
Varför köper du test som du känner att du inte kan lita på? Är inte det bortkastade pengar?
Var väl för nyfiken. i vår lilla håla finns 1 apotek med en sorts test, inget annat att välja på.
Undrarde bara om någon hade erfarenhet.
Prova clearblue istället :)
Apoteket.se? Apotea.se? Osv ?Visst man kanske får vänta på posten nån dag, om man inte beställt i förväg.
Fick ett mkt starkare plus idag på morgonen (efter ca 1 min). Så jag kan nog lita på det. Avvaktar ca 1 v och sen köper jag ett cb digital med vecko grej.
Fick ett mkt starkare plus idag på morgonen (efter ca 1 min). Så jag kan nog lita på det. Avvaktar ca 1 v och sen köper jag ett cb digital med vecko grej.