• zapflap

Fett oavnför rumpan, hur får ja bort de?

Har bra mkt fett precis i ryggslutet precis ovanför rumpan...svårt att förklara (kanske svårare för folk att förstå vad ja menar)

ser ut som en "put" rumpa...felet e ju bara att det är ju precis ovanför rumpan...ser för jävligt ut helt enkelt =(

har försökt googlat för o få tag i en bild för o kunna visa men hittar ingen =/

hoppas nån vet vad ja menar o kan ge tips på hur ja kan få bort de!

tacksam för svar!

• Svar på tråden Fett oavnför rumpan, hur får ja bort de?
  • Anonym (Lika)

Vet precis vad du menar! Har nämligen likadant men vet inte hur man får bort de :( Ska följa tråden för vill också veta!

• zapflap

va skönt att ja inte e ensam om de iaf! =(

hoppas nån vet va vi menar o hur man kan få bort det!

• Anonym (B)

Hade också så! Sen gick jag ner i vikt och då försvann det, det blir som en bilring från magen bak till ryggen.

• zapflap

gick ner 17kg förra året....o ja kan ju säga att de inte gick bort där iaf =(

jätte  glad e ja ju att ja lyckades gå ner i vikt!...men vill få bort de där fettet =(

• zapflap

mitt e inte direkt som en "bilring" utan det är just precis över rumpan som de e bra med fett som ser ut som en "put" rumpa fast den e över?

hade vart lättare med bild men hittar ingen =(

• Anonym (B)
    zapflap skrev 2016-01-14 00:32:21 följande:

mitt e inte direkt som en "bilring" utan det är just precis över rumpan som de e bra med fett som ser ut som en "put" rumpa fast den e över?

hade vart lättare med bild men hittar ingen =(

Förstår vad du menar! Det enda som hjälper då e kanske fettsugning tyvärr :/ det går knappt att punktförbränna fett på ett särskilt ställe. Jobbigt läge... :( hoppas någon kommer med ett bättre tips som funkar!
Svar på tråden Fett oavnför rumpan, hur får ja bort de?