Gamla jävla pervo...Faan
Ok.. Jag har skaffat mig ett anonymt fejkkonto på FB..
Snokat.. Såg nu att min mammas gamla ex man ( ej min far) finns där. Faaan vilket äckligt gammalt pervo han är..
Han har på riktigt förstört större delen av mitt liv.
Han gifte sig med min mamma då jag var 14 år. Jag kunde ALDRIG vara ensam hemma med honom alt ensam som i att min mamma inte var hemma. Han tafsade så fort han fick en chans. Aldrig aldrig vara hemma i lugn och ro..
Äckliga jävla vingubbe ! Brr*
Min mamma jobbade obekväma arbetstider så på kvällar om hon jobbade till ca 21 eller 22 o dyl så strök jag omkring var ute och gick strövade störde henne på jobbet osv osv.. Allt för att inte vara hemma med äcklet. Jag var så trött ville bara vara hemma i mitt rum och vila.
Det var så hemskt.. Jag har aldrig sagt det till någon för jag inte tror att nån skulle tro på mig och då i synnerhet min mamma. Jag vet att min mamma inte skulle tro mig, hon är sån. Vi har ingen kontakt idag.
2 År av mitt liv.. Helt förödande.. Jag flyttade då jag var knappt 16 pga honom.. Livet har vart så jävligt åt helvete i min ungdom pga honom och pga att jag inte alls var mogen för flytten ekonomin ansvaret plus att min tilltro till vuxna och särkilt män var helt förstört.
Även nu har jag sviter av honom och såklart av livet jag bitvis levt pga honom..
Han hade 2 små barn som även de har FB. De ser aningen psyko ut.. Även de har barn -han har alltså barnbarn,, samt barnens fruar ..
Jag har sån JÄVLA LUST ATT SKRIVA PÅ HANS SIDA VILKET GAMMALT ÄCKLIGT AS HAN ÄR.! Står där och ser ut som en riktigt äcklig gammal gubbe med rött fejs och lismande flin..@ Fan alltså..-Jag trodde han dött jag hade ingen aning om att fanskapet lever.
Så frågan då,,:
Ska jag ?? Ska jag skriva..