Jag vet inte om min sambo älskar mig
Som rubriken lyder... Jag har varit tillsammans med en kille i 11 månader och vi bor numera som sambos sedan maj månad.. Han har inte riktigt visst mig kärlek de senaste månaderna heller och det känns ju lite jobbigt.. Egentligen har vi inget gemensamt förutom kärleken mellan oss, men frågan är om det verkligen räcker? Jag älskar honom, ja det gör jag. Jag va sjukskriven en längre period och då städade jag hemma, maten va oftast klar när han kom hem från jobbet. Jag har hjälpt han upp på benen, ekonomiskt och som stöd.. Har ALLTID funnits där för honom. I bra och dåliga stunder.. Problemet med honom är att han inte visar sin tacksamhet.. Får aldrig höra fina komplimanger, som typ oj va fin du är idag eller tack för du gjorde den goda maten.. Eller va fint och rent du gjort lägenheten.. Tack för du tvättar mina kläder.. Han hatar att pussas.. Får aldrig en kyss om jag inte ber o frågar flera gånger.. Han kramar mig aldrig helt plötsligt bara.. Han gillar inte närhet.. Vi har inte haft sex på 3 veckor och de är rätt så jobbigt.. Vi tjafsar hela tiden om små onödiga grejer.. Han gillar att runka och kolla porr, men de gör inte jag. För jag känner mig så bortglömd när han hellre vill kolla porr och runka än att gosa, mysa och ha sex med mig.. Blir jätte ledsen. Men han blir bara arg.. Han tycker att jag frågar för mycket, om han ska ut, då frågar jag jaha med vem o vad ska ni hitta på för något. De tycker han är för jobbiga frågor.. Det som tär på mig mest är att han efter ett år aldrig sagt att han älskar mig :( han säger då, jag älskar aldrig någon, bara min lillebror... Skulle va skönt o höra om han verkligen gör de.. Men så fort jag vill prata med honom, en sådan diskussion som alla par ska kunna ha, så skriker han o blir så arg på mig och säger tyst du ger mig huvudvärk.. Mina frågor blir aldrig besvarade.. Och det är ju han som har svaren på alla dessa frågor, men jag kan inte prata med honom :( blir galen.. Jag vet innerst inne att jag förtjänar en mycket bättre Karl. Men jag älskar han så mycket.. Någon som kan ge mig lite förslag? Eller bara skriva något.. Sprängs snart :(