• Crash Man

    Jag åt några halluciena svampar nyss - Fråga mig vad du vill.

    Har inte trippat sedan sommaren -13, minns att jag mådde förjävla bra efter det så jag beslöt mig för att testa igen.

    Tog dock en väldigt liten dos, bara 0.6 gram. Jag tog nästan 4 förra gången jqa trippade.

    Jag tog dem runt 23.00 så jag är inne i den fas när effekten är som störst innan den börjar stagnera.

  • Svar på tråden Jag åt några halluciena svampar nyss - Fråga mig vad du vill.
  • Crash Man
    Anonym (Hmmm) skrev 2016-01-16 03:40:54 följande:

    Så ser du några rosa flygande elefanter?


    Det där är en lite seg myt om halluciena droger. Man ser inte saker som inte finns, detta är fallet även om man tar 10 gram. Hallucinationer gör främst att objekt ser större eller mindre ut än vad det är eller att de skiftar lite i färg. Gult kan till exempel bli ljusgrönt. Föremål kan börja pulsera.

    Med större doser kan även synestesi förekomma, d.v.s att sinnesuttryck blandas ihop. Hjärnan kan tro att ett ljud är en smak eller färg och därmed kan man se eller smaka på musik.

    Halluciena droger förändrar främst hur man tänker.
  • Anonym (Anohr)
    Crash Man skrev 2016-01-16 04:03:03 följande:
    Det där är en lite seg myt om halluciena droger. Man ser inte saker som inte finns, detta är fallet även om man tar 10 gram. Hallucinationer gör främst att objekt ser större eller mindre ut än vad det är eller att de skiftar lite i färg. Gult kan till exempel bli ljusgrönt. Föremål kan börja pulsera.

    Med större doser kan även synestesi förekomma, d.v.s att sinnesuttryck blandas ihop. Hjärnan kan tro att ett ljud är en smak eller färg och därmed kan man se eller smaka på musik.

    Halluciena droger förändrar främst hur man tänker.
    Tror du att dina tankar är sannast på eller av svamp?
  • Crash Man
    Anonym (Anohr) skrev 2016-01-16 08:24:42 följande:

    Tror du att dina tankar är sannast på eller av svamp?


    Ja, lite av poängen med hallucinogena droger är att man sätts i ett tillstånd där det är svårt att ljuga för sig själv. Egot upplöses och alla försvarsmekanismer man har för att för att skydda sig själv försvinner.

    Folk som är alkoholister eller har någon form av ätstörning kan inte förneka sina problem under ett svamprus.
  • Crash Man
    Anonym (V) skrev 2016-01-16 17:32:02 följande:

    Var får du tag på svampar?


    Jag köper growboxes från Holland. Vill inte ge en exakt sida då det troligtvis strider mot Familjelivs regler. Men googla och du ska finna.
  • Anonym (V)
    Crash Man skrev 2016-01-16 18:01:27 följande:

    Jag köper growboxes från Holland. Vill inte ge en exakt sida då det troligtvis strider mot Familjelivs regler. Men googla och du ska finna.


    Hur vågar du det? Hittar inte tullen det?
  • Crash Man
    Anonym (V) skrev 2016-01-16 20:06:09 följande:

    Hur vågar du det? Hittar inte tullen det?


    Growboxes är inte olagliga förren man aktiverar dem. När lådan kommer in i Sverige innehåller den inga svampar utan bara mycel och mycel är inte olagligt.

    Man kan dömas för förberedelse till narkotikabrott om man har otur. Samt att polisen måste kunna bevisa att det är den som hämtar ut lådan på posten som beställt den. Man kan bara ljuga och säga att det var någon okänd som gjort det åt en.

    Dessutom skickas inte lådan hem till mig.
  • Anonym (V)
    Crash Man skrev 2016-01-16 22:36:40 följande:

    Growboxes är inte olagliga förren man aktiverar dem. När lådan kommer in i Sverige innehåller den inga svampar utan bara mycel och mycel är inte olagligt.

    Man kan dömas för förberedelse till narkotikabrott om man har otur. Samt att polisen måste kunna bevisa att det är den som hämtar ut lådan på posten som beställt den. Man kan bara ljuga och säga att det var någon okänd som gjort det åt en.

    Dessutom skickas inte lådan hem till mig.


    Okej jag förstår! Vill bara varna dig och berätta om en kompis som mötte två civilklädda poliser utanför sitt hus en dag. Tullen hade rapporterat om att han hade fått små paket med frön i ofta från Holland. Polisen krävde att få kolla huset och de letade igenom hela huset. De berättade att de letade efter plantor för att de trodde han hade beställt hem marijuanafrön. Tänkte bara varna dig ifall att de kan göra något liknande mot dig! Min kompis är helt ostraffad så han blev väldigt chockad. Och "fröna" som tullen trodde att det var var egentligen små legobitar (han samlar).
  • Anonym (V)

    Önskar att jag vågade beställa dock för jag är otroligt nyfiken på att testa!

Svar på tråden Jag åt några halluciena svampar nyss - Fråga mig vad du vill.