• iris96

    Hur långt gången är jag?

    Fick missfall den 15 dec och blödde från 15 - 23 dec. Idag plussade jag på Stickan men hur ska jag kunna räkna ut hur långt gången jag är?

  • Svar på tråden Hur långt gången är jag?
  • Pimpinellan

    Du är helt 100 på att det är en ny graviditet? Testat minus mellan alltså menar jag. Skulle gissa i så fall på max v.5.

  • iris96
    Pimpinellan skrev 2016-01-16 15:19:10 följande:

    Du är helt 100 på att det är en ny graviditet? Testat minus mellan alltså menar jag. Skulle gissa i så fall på max v.5.


    Yes jag är helt hundra! För tog grav test på sjukhuset och även hemma och båda visade negativt. Kan jag veklingen vara så långt gången?
  • iris96
    Bjoork skrev 2016-01-16 17:26:14 följande:

    3+ eller 4+ Max gissar jag på, inte längre.


    För jag laddade ner en graviditets app. Och då ska man ju skriva in senaste mensens första dag.. Men det går ju inte riktigt. Man vill ju ha koll på hur långt gången man är.
  • Pimpinellan

    Du får göra VUL så vet du lite mer, men om man betänker att du tidigast hade äl några dar efter sista blödningsdagen kan du inte vara så långt gången ju.

  • iris96
    Pimpinellan skrev 2016-01-16 17:49:27 följande:

    Du får göra VUL så vet du lite mer, men om man betänker att du tidigast hade äl några dar efter sista blödningsdagen kan du inte vara så långt gången ju.


    För enligt grav. appen är jag i vecka 4+4. Men så långt gången kan jag väl inte vara?
  • Pimpinellan
    iris96 skrev 2016-01-16 17:52:10 följande:
    För enligt grav. appen är jag i vecka 4+4. Men så långt gången kan jag väl inte vara?
    Du kan omöjligt gå efter en app efter m.f och när du inte vet alls när du hade äl. Plus får man kanske tidigast v.3+5 och du kan omöjligt blivit gravid före julafton så räkna med nåt däremellan.
  • iris96
    Pimpinellan skrev 2016-01-16 17:57:43 följande:
    Du kan omöjligt gå efter en app efter m.f och när du inte vet alls när du hade äl. Plus får man kanske tidigast v.3+5 och du kan omöjligt blivit gravid före julafton så räkna med nåt däremellan.
    Nej det är klart, jag vet att det inte kan visa exakt hur länge jag vart gravid, å speciellt inte när jag förra månaden fick mf. Men e så nyfiken att veta hur långt gången jag är:)
  • iris96
    Pimpinellan skrev 2016-01-16 17:57:43 följande:
    Du kan omöjligt gå efter en app efter m.f och när du inte vet alls när du hade äl. Plus får man kanske tidigast v.3+5 och du kan omöjligt blivit gravid före julafton så räkna med nåt däremellan.
    Har dock haft ömma bröst i mer än en vecka. Fast det kanske inte blir lättare att gissa ut hur långt gången jag är bara för de :p
Svar på tråden Hur långt gången är jag?