• Anonym (Hjärtat krossats)

Mitt liv är åt helvete

Mitt liv är åt helvete. Jag är så ledsen varje dag. Min sambo har varit otrogen vi glider ifrån varandra mer och mer men ingen av oss vill gå isär. Vi har två barn tätt och nu gravid igen och det blir isåfall 3 barn på 2.5 år. Jag har ALLTID varit emot abort men nu känns det tvunget. Vi går på familjerådgivning men jag kan inte se han för att han höll på med en annan tjej på Facebook hela vårt förhållande och kan inte tro att han slutar fast han säger att han gjort det nu. Kan man bara sluta sådär?? Han säger att jag är den han drömt om är gullig mot mig och givetvis har jag blundat för hans missbruk hela vårt förhållande men jag har ändå kännt det där att han håller på med andra. Vet inte om han varit fysiskt men hoppas givetvis inte det. Men vad gör man nu?? Abort eller inte?? Jag som lovade mig själv att aldrig göra abort :( men 3 barn på så kort tid plus att jag fick reda på detta för ett årsen att han varit otrogen då jag snoka i hans telefon efter misstankar för redan efter halva graviditeten med andra barnet kände jag att vi gled ifrån varandra det skiljer 1 år på våra barn.. Så det första barnet kände jag inget sådant man så kommer det fram att det varit så hör hela vårt förhållande at han då sexchattat med en annan tjej?? Vad göra nu?? Känner mig så ledsen och upprörd. Stackars barnen de som hade en perfekt mamma och en trodde jag en perfekt pappa men nu är deras mamma helt förstörd.

• Svar på tråden Mitt liv är åt helvete
  • Anonym (japp)

Jag hade:

1. gjort abort

2. kastat ut idioten

3. förberett mig på att bli ensamstående TOPPENMAMMA.

• Anonym (Greta)

Det 1:a jag tänker på är att det inte är en sån bra ide att sätta ett barn till världen med allt "kaos" som pågår känslomässigt för dig! Fokusera på att du ska bli lycklig istället! Din man verkar inte va mycket att hänga i julgranen direkt!

Svar på tråden Mitt liv är åt helvete