• Violblåöga

Carena Finnhamn?

Hej!

Jag är ganska ny på barnvagnsfronten så jag tänkte skicka ut min undran hit!

Jag är på jakt efter en sulky med liggläge. Mina krav är just liggläge, sufflett, gärna ett handtag (alltså båge eller vad man ska säga) smidig, lätt ihopfällbar.... och så billig (typ max 800) Har kollat på blocket men inte hittat nåt i närheten... 

Hittade en Carena Finnhamn på Lekmer och jag undrar om den har liggläge? Någon som vet nåt om den vagnen? Hur är den? Har ni andra tips? 

Har ett barn på 8 månader och 10.5 kg 

Hoppas på svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-17 15:13
    Min främsta fråga är:
    Har Carena Finnhamn liggläge?

• Svar på tråden Carena Finnhamn?
  • Violblåöga

Jag får väl ta och svara mig själv!

Vagnen har liggläge! Och jag är nöjd med den. Smidig att fälla ihop och packa in i bilen och bra med ETT handtag. Så man kan köra med en hand. Dock känns hjulen lite ömtåliga, känns som dom kommer att slitas fort speciellt nu när det är grusat överallt. Hoppas dom går att byta ut om det skulle vara så! 

• Dezert Roze

Hej!

Köpte precis en likadan och är nöjd med allt förutom de PLASTIGA HJULEN "suck"! De påminner om leksakshjul och rullar hemskt på grus men golv jätte bra. Är faktiskt jätte missnöjd med hjulen. Bakhjulen är ju permanenta men framhjulen kan man byta. Fjädringen är ok.

Nästa gång tänker jag vara mer uppmärksam på hjulen så var det ni med!Å

Svar på tråden Carena Finnhamn?