• Anonym (sthlmskillen)

En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets, vad anser du att den räknas som enligt din personliga smak? Som referens så kan det sägas att en iPhone 6 är 14 cm lång

En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets, vad anser du att den räknas som enligt din personliga smak?

Som referens så kan det sägas att en iPhone 6 är 14 cm lång

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets, vad anser du att den räknas som enligt din personliga smak? Som referens så kan det sägas att en iPhone 6 är 14 cm lång
  • Anonym (Tro)

Omkretsen är ju heeeelt perfekt tycker jag! Stor men inte för stor så det blir tråkigt och svårt. Hade jag helt och hållet fått välja så skulle jag önskat lite längre då jag gillar att känna ett vist djup + att det är härligt när man masserar :)

Men du har ingenting att vara orolig för när det kommer till din omkrets. Optimal skulle jag säga.

• Anonym (??)

I slakt tillstånd eller med stånd? Den låter lagom!

Större är bara jobbigt, stöter emot livmodertappen, oskön känsla. Ungefär som att få en fotboll i magen.

• Anonym (sthlmskillen)
    Anonym (??) skrev 2016-01-18 10:04:58 följande:

I slakt tillstånd eller med stånd? Den låter lagom!

Större är bara jobbigt, stöter emot livmodertappen, oskön känsla. Ungefär som att få en fotboll i magen.

Man skriver väl aldrig storleken på en slak, vad ska den göra :P haha
  • Anonym (Homokillen)

På gränsen att vara för liten. Om du frågar mig. Men storleken är ju inte allt...jag kan knipa ;).

• Anonym (Girl next door)

Låter perfekt för mig. Säkert medelstor men medel är vanligast av en anledning - för att det är bäst :)

• S c h n a

Jag har aldrig tagit på en IPhone 6 så jag har inget att jämföra med

• Anonym (Swq)

Bästa rubriken på länge.. :D

• Anonym (gkgkg)

Enligt den mest omfattande undersökning som gjorts på ämnet så är den större än medel. Medelpenisen är i erigerat tillstånd 13.2 cm lång och 11.7 cm i omkrets.

• Kire13

Min Sambo tycker att jag inte är normalstor, jag mäter 16 cm lång och 13cm i omkrets.
    Såg på omröstningen att inte många håller med henne där. Vad tycker ni?

• Anonym (Öööhhh)

Vad fan - jag har ju en Samsung? Hur gör jag då?

Svar på tråden En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets, vad anser du att den räknas som enligt din personliga smak? Som referens så kan det sägas att en iPhone 6 är 14 cm lång