Jasi skrev 2016-01-19 13:51:28 följande:
Jag tränade på Friskis och Svettis i Stockholms innerstad förut men ruttnade tillslut på att det. Alltid överfullt i gymmet och kö till varenda maskin och ingen som brydde sig om att torka av svetten efter sig.
Jag kunde knappt köra 10 min uppvärmning på en konditionsmaskin innan någon knackade mig på ryggen och sa att tiden var ute. Överfullt i omklädningsrummet och många med vassa armbågar och långa fingrar som hade svårt att skilja på mitt och ditt. Passen var ofta överfulla då folk som ej hade platsbiljett smög sig in. Alltid fanns det någon jävel som tagit på sig otvättade träningskläder och spred sin jästa svettdoft i lokalen.
Hahaha, vad är det med folk som inte verkar tvätta sina träningskläder?! NÅNSIN? Vet många framförallt män som luktar så FRUKTANSVÄRT illa på gymmet (tränar på SATS Odenplan i Stockholm). Så ska man sätta sig i samma maskin som Anders som inte verkat torkat av sig efter att han gjort nr två på toa..... Vissa luktar dels gammal pungsvett, andra gammal frän svettlukt och en tredje bakfylla. Tvätta er liksom....
Däremot har vi ingen som knackar en på axeln efter 10 min och jag har inte blivit av med något under de snart 20 år jag tränat där

. Fullt i omklädningsrummen ibland på sen em, men inte så det stör tycker jag.