Jag får skavsår av henne vid sex, gå det att undvika på något sätt och isf hur?
Jag och min flickvän har varit ett par i två år och har ett regelbundet sexliv som jag älskar. Enda problemet som jag kan se är att jag tycker att det är svårt att komma in i henne och om vi har sex några gånger i veckan så får jag till slut skavsår av henne.
Jag ska kanske tillägga att hon är min första, så jag har ingenting annat att jämföra med. Hon är dock mer erfaren är jag eftersom hon är lite äldre. Därför vet jag inte vad som är normalt eller ej, men om jag jämför med porren (haha, dåligt, jag vet, men det är tyvärr det enda jag kan jämföra med här) så verkar det gå så lätt för killen att tränga in i tjejen. Så är det inte för oss. Först krävs det att vi håller på ett tag innan och värmer upp, och inte ens då är det enkelt. Om jag för in ett finger i henne så känner jag hur det stramar åt, och när jag sen för in två så går det med nöd och näppe. Hon säger själv att det gör ont då och kan få som små, små sår som blöder lite efteråt om jag inte tar det vääääldigt försiktigt.
Vissa ställningar funkar till exempel inte alls. :( Bakifrån går enbart om vi hållit på i missionären innan, och då känns hon ändå riktigt, riktigt trång.
Jag älskar att ha sex med henne och hon är väldigt skön, men det är svårt att ha sex varje dag som både hon och jag helst vill när jag faktiskt blir skadad av att ha sex med henne (får skavsår på kuken efteråt). Jag nojar även för att frenulum ska gå av och känner att jag inte riktigt kan slappna av alla gånger. (Jag är för övrigt normalt utrustad och har ingen jättedolme.)
Jag skulle vilja ha råd när det gäller det här. Oftast läser man bara om killar som har problem med det motsatta, att tjejen är för slapp, men nu känns det snarare som att min är för trång. Eftersom hon är lite äldre och knappast oskuld tror jag knappast att det löser sig av sig självt heller. Finns det något vi kan göra för att jag ska slippa få skavsår efter att vi legat?