Smiskad och påsatt av äldre kvinna =)
Hade fantiserat om henne (45) ett tag. Fick äntligen träffa henne efter att hon hade flyttat. Hon hade skilt sig från in man. Jag är 22, hon 45.
Jag visste vad som hänt, men hon förklarade det för mig igen. Hon kändes lite nervös, hade skrivit på mina fb-bilder att jag var e "svärmorsdröm". Jag drog in henne i skogen Jag försökte hångla med henne. Hon gick med på det.. Vad hon smakade gott i munnen. :)
Sedan bad agg att få följa med henne hem. Det fick jag.
Vi kom hem. Hon frågade om hon skulle göra te. Klappade hennes katt. Jag älskar katter. När hon kom nära mig så började jag pussa henne. Jag ville så gärna slicka henne och bli påsatt.
Men jag hintade en liten grej, i min kåthet. Ge mig smisk å stjärten, så får du göra vad du vill med mig.
Hon fattade. Hon drog ner mina byxor, mina kallingar, och gav mig smisk. Med handen. Inte så ont så att jag började gråta, men det gjorde ont. Jag var så lycklig. Kände mig som hennes kärleksson.
Sedan sa hon år mig att gå och lägga mig.
Jag låg och läste en bok ur hennes hylla. Efter ett tag kom hon in med sin hårborste. Hon gav mig smisk i "the diaper postion", hon höll upp benen och stjärten medans hon smiskade. Jag kunde se hennes ansikte hela tiden. Det gjorde riktigt ont. Men... jag var så lycklig.
Sedan började hon ta på min snopp. Jag älskar att bli avrunkad och känna en hand under kallingarna av en kvinna, mot min snopp i vardagen. Eller att hon drar ner byxorna så väl som kallingarna för att runka mig, för att hon vill höra mig stöna. Men just då ville ja bli påsatt. Jag sa det till henne. Hon satte sig på mitt ansikte, och jsg fick slicka. Mitt ansikte blev blött som tusan. Hon gillade verkligen det här.
Då kände hon äntligen för att sätta på mig, och hon kom - på riktigt - fortare än mig. Men jag kände sån kärlek till henne då. Som om hon var min flickvän och barnvakt/mamma samtidigt..
Jag är 22 från Sthlm. Blir gärna påsatt av en kvinna som är från bara lite till mycket äldre än mig. På villkor att jag får vara åtminstone liiite undergiven.
Är det nån som tycker att det låter mysigt? =)