• Anonym (Fråga)

Hur gör jag en bra allahjärtans-dag överraskning?

Jag vill överraska min flickvän på alla hjärtans dag. Vi ska bo på hotell i Göteborg den helgen.

Vad kan jag göra som gör detta till en underbar dag för henne?

• Svar på tråden Hur gör jag en bra allahjärtans-dag överraskning?
  • Asirna

TS, tur för dig så kommer jag in här, som är en SANN ROMANTIKER.
    Ska själv överaska min pojkvän med en weekend på , med champange o choklad vid ankomst och på kvällen ska han få vänta i lobbyn medan jag strör ut röda rosenblad på sängen och golvet.
    Hade tänt levande ljus också men det går tyvärr inte på hotell.

Så, låter jag romantisk nog?

Så, för en romantisk kväll.

Under dagen så hitta på någon aktivitet (om ni har tid) Fråga om tips om du inte redan vet vad :)

Det du ska fixa är, röda rosor, mousserande vin och praliner, men detta ska du ha till kvällen.

Ta ut henne till en mysig restaurang med en romantisk stämning, ät gärna två rätters, förrätt och huvudrätt, desserten har du redan på hotellet (pralinerna).

När ni är klara där så tycker jag ni ska åka till Gothia Towers för att ta en drink på 23 Heaven. Utsikten där är otroligt vacker och man ser in princip hela Göteborg.

Ha lite promenad i stan det är aldrig fel.

Sedan när ni återvänder till ert hotell så bjud henne på en drink eller låt henne vänta o lobbyn.

Rosorna och pralinerna kan du lämna i receptionen, se till att pralinerna hålls skylt. Be även om mouserande glas.
    Så när ni kommer tillbaka hämtar du rosorna och pralinerna, springer upp till ert rum där du strör rosenblad över sängen och sedan från nedersta delen av sängen på golvet ut mot dörren. 

Därefter hämtar du inte din partner, utan du skriver bara på sms, "Du är välkommen upp"

När hon kommer upp välkomnar du hemma med ett glas mouserande vin (som du självklart hällt upp innan hon har kommit), så sitter ni där, mouserande vin, fina choklad praliner resten får ju du eller hon fixa ;)

Där här då iaf en mycket romantisk kväll på alla hjärtans dag.

• Asirna
    Anonym (Suck) skrev 2016-01-21 02:35:05 följande:
    En jäkligt tråkig romantiker måste jag säga :/ men men, bara din kille blir nöjd så.

Ts jag har tyvärr inga tips men hoppas du får lite bra svar!
    Haha inte vad jag får höra, folk blir alldeles till sig och jag får alltid frågan om råd o tips för romantiska saker ^^

För min partner har jag något helt annat planerat och det är inget jag tänker avslöja här.
    Sedan ser alla olika på romans, kanske är det så att äkta romans inte är något för dig?
  • Asirna
    Tow2Mater skrev 2016-01-21 02:57:41 följande:

Champagne i hotellpoolen/jacuzzin och en förlovningsring?

Visst skulle en förlovnings ring slå allt på alla hjärtans dag xD
  • Anonym (Suck)
    Asirna skrev 2016-01-21 02:45:37 följande:

Haha inte vad jag får höra, folk blir alldeles till sig och jag får alltid frågan om råd o tips för romantiska saker ^^

För min partner har jag något helt annat planerat och det är inget jag tänker avslöja här.

Sedan ser alla olika på romans, kanske är det så att äkta romans inte är något för dig?

Äkta romans är mer genomtänkta saker än planen du skrev här tyvärr :) jag har lite högre krav. Men vi alla gillar ju olika.
  • Tow2Mater
    Anonym (Suck) skrev 2016-01-21 03:09:59 följande:
    Äkta romans är mer genomtänkta saker än planen du skrev här tyvärr :) jag har lite högre krav. Men vi alla gillar ju olika.
    vad gillar du då?
  • Anonym (Fråga)
    Anonym (Suck) skrev 2016-01-21 03:09:59 följande:

Jag skulle mg säga att äkta romans är det som kommer rakt ur ens hjärta och att man har gjort att man kunnat för att göra det bra
  • Asirna

Då skulle du bara veta vad jag har planerat för min partner som kostar mig skjortan ;)
    Men inget jag har lust att dela med mig av här öppet när jag lagt ner så många timmar på vad JAG ska göra för MIN ÄLSKADE. :)

• Tow2Mater
    Asirna skrev 2016-01-21 05:07:07 följande:

Då skulle du bara veta vad jag har planerat för min partner som kostar mig skjortan ;)
    Men inget jag har lust att dela med mig av här öppet när jag lagt ner så många timmar på vad JAG ska göra för MIN ÄLSKADE. :)

Dyrt o hyra strippa och horor idag?
  • MsM84

Vill bara varna lite för rosenblad i sängen, har en tendens att färga av sig på lakanen..

• Asirna
    Tow2Mater skrev 2016-01-22 03:01:45 följande:
    Dyrt o hyra strippa och horor idag?
    Vad är detta för fånig kommentar?
  • alexias mamma

Ta reda på om det finns något dagspa/relaxsalong där hon tex kan få någon form av ansiktsbehandling eller kropp whatever som du vet att just HON skulle uppskatta. Eller ta spabad tillsammans med jordgubbar o champagne.

Eller kanske gå runt stan och låt henne välja något fint att ha på sig till kvällen. Fika och ät lite lunch på något ställe hon får välja, du bjuder givetvis :)

Eller kanske skriv en fin text om hur mycket hon betyder för dig, eller liknande, alltså något minne som hon kan spara från er fantastiska weekend.

Eller bädda ner er i hotellsängen när ni kommer och gå inte upp förren ni ska åka hem igen. Ring bara roomservice när ni blir hungriga :)

• Anonym (Kålle)

Bo i svit i Gothia Towers. Köp något fint presenttillmintjej.se/
    Gå till Universeum som ligger tvärs över gatan. Klappa rockorna.

Svar på tråden Hur gör jag en bra allahjärtans-dag överraskning?