Tips på gravid-app?
Finns det någon rekomenderad app eller hemsida under graviditeten där man kan se "barnet växa i magen" ?:)
Finns det någon rekomenderad app eller hemsida under graviditeten där man kan se "barnet växa i magen" ?:)
Jag använder 1177 s "gravid" där man kan läsa vecka för vecka vad som händer med bebisen och gravidkroppen. Gillar den skarpt !
Jag hade familjelivs app för info och Pampers app för att ha lite mer visuellt. Iaf då hade de riktiga foton som visade hur det kan se ut.
Grattis! Här kommer mina favoriter:
Ovia pregnancy
Pregnancy +
Gravid & Baby
Ovia är fantastisk. Jämför fostret/bebisen med djur, frukter mm, storleksmässigt. Jag är i vecka 15, och enligt Ovia är mina bebisar stora som ett penntroll. Eller en husmus, eller en polkabeta eller napoleonbakelse, eller hade varit om de inte var två som bråkade där inne. För resten, om du väljer Ovia, ha inte bakelse-jämförelsen på. Det är farligt. Roliga fakta om bebisen, tips och råd, de har listor man kan fylla i, till exempel en lista med "Fråga doktorn", en där man kan skriva i namnideer, en lista för bb-väskan med mera. Sen jar den milstolpar man kan fylla i, som "berättat för föräldrar" och "kan inte längre se mina fötter".
Ovia är rolig och lättsam.
Tackar så mycket för alla tips!! Nu har jag massor att kolla in:)
ÄLSKAR NYA PREGGERS!!!!! Man kan koppla ihop med sin partner och rörliga frukter, bra checklista, erbjudanden och massor med nyttiga artiklar!!
Jag använder mig utav Preglife som jag rekommenderar starkt. Man får följa både mammans och barnets utveckling samt att det finns gravidförsäkring och checklista och en massa annat! :)
Jag använder mig utav Preglife som jag rekommenderar starkt. Man får följa både mammans och barnets utveckling samt att det finns gravidförsäkring och checklista och en massa annat! :)