• Lilljanne

Svagt plus med clearblue?

Hej!

Jag tänkte höra med er som har plussat svagt med clearblue plus, vad ni tror om mitt test som jag gjorde i morse (se bild), ser det ut att vara positivt eller negativt? Är ett väldigt svagt blått streck, är det detta som kallas "spökstreck"/negativt? Vet inte om det bara är en markering som syns där linjen skulle ha varit om det var positivt. Har beräknad mens på söndag, dvs om två dagar. 

Tack på förhand!

• Svar på tråden Svagt plus med clearblue?
  • Rosen5824

Testa igen om två dagar, borde ge ett bättre svar då :) Lycka till!

Längtar till vi får träffa dig, min skatt i magen!
  • Anonym (Positivt)

Ser positivt ut!!

• Maglan
    Lilljanne skrev 2016-01-22 13:41:31 följande:

Hej!

Jag tänkte höra med er som har plussat svagt med clearblue plus, vad ni tror om mitt test som jag gjorde i morse (se bild), ser det ut att vara positivt eller negativt? Är ett väldigt svagt blått streck, är det detta som kallas "spökstreck"/negativt? Vet inte om det bara är en markering som syns där linjen skulle ha varit om det var positivt. Har beräknad mens på söndag, dvs om två dagar. 

Tack på förhand!

Sådär såg mitt allra första test någonsin ut. Helt säker på att det skulle vara negativt då ja åt p-piller med nu ligger en snart åttaårig tös i sin säng å sover :)
  • Lilljanne

Jag tog ett till test med clearblue plus imorse, det blev lika svagt som gårdagens (t om lite svagare). Jag testade därefter med clearblue digital, och fick då ett något tydligare svar - "Gravid", så ni hade alla rätt! Tack så mycket för era svar!

• Demajbebis

Hoppar in här- va tror ni om detta? (Strecket syntes bättre i verkligheten än på bilden)

• Anonym (Positivt)
    Lilljanne skrev 2016-01-23 10:26:57 följande:

Jag tog ett till test med clearblue plus imorse, det blev lika svagt som gårdagens (t om lite svagare). Jag testade därefter med clearblue digital, och fick då ett något tydligare svar - "Gravid", så ni hade alla rätt! Tack så mycket för era svar!

Grattis!!
  • sw1986
    Demajbebis skrev 2016-01-24 23:07:39 följande:

Hoppar in här- va tror ni om detta? (Strecket syntes bättre i verkligheten än på bilden)

Ser en skugga, men svårt att se på den bilden. Vet inte om det är blått...
  • Demajbebis
    sw1986 skrev 2016-01-24 23:15:16 följande:
    Ser en skugga, men svårt att se på den bilden. Vet inte om det är blått...
    Jo det lilla som syntes var blått. Men är ändå förvirrad , o känns omöjligt på nåt sätt. Speciellt när det andra testet ikväll var negativt. O så dom gula flytningarna. Men sålänge mensen inte kommer så finns det ju hopp...
  • sw1986
    Demajbebis skrev 2016-01-24 23:20:35 följande:

Jo det lilla som syntes var blått. Men är ändå förvirrad , o känns omöjligt på nåt sätt. Speciellt när det andra testet ikväll var negativt. O så dom gula flytningarna. Men sålänge mensen inte kommer så finns det ju hopp...

Jo men man ser ju en skugga iaf, borde vara nåt! Vilken dag är du på? Testa imorgon bitti igen!
  • Demajbebis
    sw1986 skrev 2016-01-24 23:28:01 följande:
    Jo men man ser ju en skugga iaf, borde vara nåt! Vilken dag är du på? Testa imorgon bitti igen!
    Är bim+6 . Man tycker det borde visa tydligt plus om jag nu är gravid. Ja jag ska testa imorgon igen... Vi har försökt i 6 år nu , har även ett misslyckat ivf bakom oss så detta skulle typ göra oss till världens lyckligaste. Men vi får se ... Hoppas inte mensen jävlas med mig bara ..
  • Demajbebis

Va tror ni om detta? Bim-3 eller 4 ungefär.. Men tog ett digitalt nu på kvällen som visade inte gravid. Kan jag ändå vara gravid tror ni??

Svar på tråden Svagt plus med clearblue?