• Anonym (Knulla)

Hur skönt är ett genomsnittligt sex & knull?

Hur skönt är ett genomsnittligt sex & knull om du ska sätta ord på det i röstningen?

Riktigt skönt
    Rätt skönt
    Varken skönt eller oskönt
    Ganska oskönt
    Mycket oskönt

Oskönt kanske inte är rätt sätt att uttrycka sig men ni förstår vad jag menar med det.

BARA TJEJER FÅR RÖSTA.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur skönt är ett genomsnittligt sex & knull?
  • Anonym (Blö)

Inte skönt skulle funnits med. För det mesta.

• Anonym (Knulla)
    Anonym (Blö) skrev 2016-01-22 17:32:07 följande:

Inte skönt skulle funnits med. För det mesta.

Ta mycket oskönt om du inte gillar det alls.
  • DependsOnTheDick

Beror helt på kukstorleken. Den kan vara 14 cm lång, sure, men den måste vara grov. När man blir blöt, väldigt blöt, så blir det ingen friktion med en smal kuk.

• Anonym (W)

Jag röstade för ganska oskönt, det gör inte ont eller så, så helt oskönt kändes fel att ta.
    Men framförallt är det så förbannat tråkigt.
    För jag antar att vi talar om vanlig in och ut sex här. 
    För mig är det värdelöst, ge mig fantasi och kreativitet, ge mig passion och lekfullhet, överraska mig och jag ska överraska dig. 

• Anonym (Gaby)

Det är alltid väldigt skönt, alltså att bli berörd, att bli kåt och få leva ut det med någon annan och ge tillbaka till honom, så klart det är skönt! Men vi har typ aldrig snabbisar på några minuter, det är alltid ett jävla projekt haha... Så då blir det ju skönt.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Gaby) skrev 2016-01-22 19:37:46 följande:

Det är alltid väldigt skönt, alltså att bli berörd, att bli kåt och få leva ut det med någon annan och ge tillbaka till honom, så klart det är skönt! Men vi har typ aldrig snabbisar på några minuter, det är alltid ett jävla projekt haha... Så då blir det ju skönt.

Fint inlägg !
Svar på tråden Hur skönt är ett genomsnittligt sex & knull?