Hjääälp!!
Jag behöver verkligen få allt på svart och vitt nu då jag gått i flera veckors tid och tänkt på detta HELA tiden.
Det är så att jag är gravid, jag gjorde ett clearblue test med vecko indikator den 3e december och det visade att jag vart befruktad 2-3 veckor tidigare.
I och med att jag inte haft någon mens sedan jag slutat med mina p-piller i aug så Gjorde jag ett vul på Gyn mottagning för att fastställa hur långt gången jag var.
Detta gjorde jag dagen efter grav testet (den 4e dec) men då kunde man inte se något ännu. Gjorde ytterligare ett vul hos samma gyn den 21a dec vilket visade ett embryo på 6+2 dagar (stog det på skärmen) men han sa 6+3? Vilket betyder att jag borde blivit befruktad ca 4+2 eller 4+3 veckor innan? Alltså runt den 20e nov.
Gyn läkaren som förövrigt var väldigt fåordig förstod mig inte när jag sa att det väl betydde att jag skulle blivit befruktad den runt den 20e nov och svarade bara att jag skulle blivit befruktad i slutet på oktober/början på november, men att bf var i mitten på aug??
Har gått efter att jag har bf den 13e aug som det stod på skärmen nu och att jag blivit gravid någon gång i november men har vart så osäker nu iochmed att han verkade så förvirrad och att alla foster växer olika snabbt så man kan inte veta exakt hur långt gången man är m.m
Varför jag är så besatt över att veta exakt när jag blivit gravid är för att jag har varit tillsammans med min kille i ca 3 år med lite uppehåll då och då, senast var i september då jag hade samlag med en annan kille, den 6e september. Min kille vet om detta men inte att jag inte skyddade mig (ja jag vet det var dumt) och nu är jag JÄTTE rädd att det är den andra killens barn.
Min kille är överlycklig (jag också förutom min oro) och både min och killens familj och vänner vet redan om att vi ska få barn, så min största mardröm är att jag helt plötsligt måste åka in och föda i juni när jag är beräknad i Augusti och ut kommer en unge med en helt annan hudfärg än min killes och våra familjer står där och kollar på mig. Nej usch! Måste veta om detta är min mans barn.
Hur stor är chansen att det är den andra killens barn?
Jag ska på ett kub test då jag ska vara i vecka 12+1, då borde dom väl se om jag skulle vara i typ vecka 19 vilket jag borde vara om det är den andra killens barn??
Hjälp!! Vad ska jag göra???