• S c h n a

    Svårt sötsug, recept sökes

    Hej,

    Jag behöver stilla mitt sötsug ikväll och jag vill göra detta med hjälp av raffinerat socker och kalorier. Tyvärr slutar min inspiration där och därför vänder jag mig till er, kan ni hjälpa mig?

    Har bara 3/4 dl mjöl kvar, ingen jäst, ingen grädde och ingen frukt. Annars finns smör, diverse socker, 2 ägg, havregryn, sirap, kondenserad mjölk, mjölk, russin, kokos, bakpulver, vaniljsocker, vaniljstång osv.

    Tips?

  • Svar på tråden Svårt sötsug, recept sökes
  • S c h n a
    Aniiee skrev 2016-01-23 20:06:40 följande:

    Kokostoppar?


    Hm. Funkar det utan citron/lime? Har aldrig haft det i och jag har aldrig lyckats med kokostoppar, så jag har tänkt att det kan ha ett samband.
  • S c h n a
    Smecker skrev 2016-01-23 20:12:49 följande:

    Kokosbollar?


    Typ skumbollar? Chokladbollar blir det bara i brist på annat. Verkligen nästan i allra värsta fall.
  • Brunhilde
    S c h n a skrev 2016-01-24 17:29:07 följande:
    Sent?! Den här tråden kan gärna klistras för min del. Jag tänker göra det där ljuvliga så fort jag virkat klart en grej här. Helvete vad gott det ser ut!
    Det är sjukt gott!
  • S c h n a
    Brunhilde skrev 2016-01-24 19:36:28 följande:

    Redan ätit upp alla?


    Nej, nej, nej. De ligger i köket och frestar medan jag söndagsspolar lägenheten lite..
  • AgnetaMagnusson

    nej. som idrotts lärare i 50 år så kan jag meddela dig att detta är inte bra. du ska inte göra detta om du vill ha ett liv. liv. det står på liv och död. nej. jag vill meddela nu. nej. stäng ner nu. 

Svar på tråden Svårt sötsug, recept sökes