• Anonym (loveyouuuu)

Hopplöst förälskad!!!!

Jag är så sjukt förälskad och helt betuttad upp över öronen i en man som inte verkar känna samma känslor som mig för tillfället. och det är så typiskt Vi har hållit på en väldigt lång tid fram och tillbaka men det är som en berg o dalbana när den ena vill så vill inte den andra och tvärtom. som vi båda försöker leka svårflörtade.

Långt därinne vet jag att han älskar mig men det verkar som att han försöker dölja det. Jag har flera jättefina sms och kärleksförklaringar från honom och jag vet att jag älskar honom och att jag ska göra allt nu för att han äntligen ska bli min...

Hur gör jag för att få honom på fall så att han blir min en gång för alla? I flera år har jag gått och väntat på detta och nu ska det bli av. Jag gör vad som helst bara det blir vi!
  • Svar på tråden Hopplöst förälskad!!!!
  • Spagettimonstret

För mig låter det inte som att han är särskilt intresserad, då håller man inte på på det sättet. I flera år dessutom! Om du vill kan du ju ge honom en sista chans och förklara det för honom. Vill han inte satsa då är det nog bara att gå vidare.

• Anonym (hm)

Föregå med gott exempel då och ta bladet från munnen då.

• Anonym (Önsketänkande?)

Vet långt inne att han älskar dig, o han har hållit på så där i flera år o försöker "dölja" det? Hoppas han inte leker med dig. Ta tjuren vid hornen o gör nåt, en gång för alla. Eller släpp det.

Svar på tråden Hopplöst förälskad!!!!